کد خبر : 1665301 | 10 بهمن 1398 ساعت 12:25 | 23.2K بازدید | 0 دیدگاه

علاقه به مارادونا حد و مرز نمی‌شناسد

مزایده صندلی سلطان دیگو در آرژانتین!

مزایده برای فروش صندلی‌ای که دیگو مارادونا در تیم خیمناسیا از آن استفاده کرده و امضایش کرده ادامه دارد و قیمت این صندلی تا این لحظه به 300هزار پزو رسیده است.

مزایده صندلی سلطان دیگو در آرژانتین!

به گزارش "ورزش سه"، مزایده برای به فروش رساندن صندلی دسته‌داری که دیگو مارادونا در زمان حضور روی نیمکت تیم آرژانتینی خیمناسیا روی آن می‌نشسته و توسط او امضا شده است در وبسایت رسمی این باشگاه همچنان ادامه دارد و علاقه‌مندان می‌توانند تا روز جمعه در این مزایده شرکت کنند. قیمت این صندلی تا این لحظه تا 300هزار پزو افزایش یافته است.

 

1474068

 

محبوبیت دیگو چه در آرژانتین و چه در دیگر نقاط دنیا به حدی بالا است که حتی صندلی دسته‌داری که او در جریان فصل جاری لیگ آرژانتین و در دیدار خیمناسیا مقابل ولوز سارزفیلد روی آن نشست و امضایش کرد بسیار خواهان دارد و در مزایده اعلام شده توسط باشگاه خیمناسیا تا این لحظه کسانی حاضر شده‌اند برای آن تا 300هزار پزو بپردازند.

 

این مزایده روز چهارشنبه آغاز شد و قیمت پایه این صندلی 80هزار پزو اعلام شده بود. درحالی که حالا کمتر از 24 ساعت از شروع مزایده گذشته قیمت نهایی تا این لحظه به حدود 300هزار پزو رسیده و البته این مزایده تا ساعت 15 روز جمعه به وقت آرژانتین در وبسایت باشگاه خیمناسیا ادامه خواهد داشت.

 

1474069

 

صندلی مورد اشاره یک صندلی سفید و آبی رنگ به سبک سلطنتی است که مارادونا در دیدار تیمش خیمناسیا مقابل ولز سارزفیلد در استادیوم کارملو زریلو روی آن نشسته و امضایش کرده بود.

 

بر اساس اعلام باشگاه خیمناسیا متقاضیان صندلی مارادونا تنها می‌توانند با هویت واقعی خود به وبسایت باشگاه وارد شده و تنها مجاز به ارائه پنج پیشنهاد هستند و به تعداد پیشنهادهای بیشتر از این با شناخته شدن آی‌پی آنها ترتیب اثر داده نخواهد شد.

 

دیدگاه‌ها