کد خبر : 1665688 | 12 بهمن 1398 ساعت 10:46 | 152.1K بازدید | 0 دیدگاه

دو مشکل جدید پیش روی فدراسیون نشین‌ها؛

هواداران جاده سپاهان-تیم ملی را بستند

در شرایطی که روز به روز مسئولان فدراسیون تحت فشار بیشتری برای انتخاب جانشین مارک ویلموتس قرار دارند، چالش دیگری پیش راه آنها سبز شده است.

هواداران جاده سپاهان-تیم ملی را بستند 

به گزارش "ورزش سه"، آنچه که در کنار پیروزی مهم روز گذشته سپاهان مقابل فولادخوزستان و جنجال های خبری پس از این مسابقه باز هم به چشم آمد، اصرار هواداران سپاهان برای حفظ و ادامه کار قلعه نویی در اصفهان بود. برای به کرسی نشاندن همین خواسته بود که عده ای از هواداران این تیم، هنگامیکه که اتوبوس سپاهان از هتل کوثر آماده حرکت به سمت ورزشگاه نقش جهان می شد، مقابل در ورودی اتوبوس تیم تجمع کرده بودند و از مسعود تابش مدیرعامل باشگاه خواستند تا امیرقلعه نویی را در تیم نگه دارد.


اگرچه در طول بازی پرفشار برابر فولادخوزستان، حساسیت بازی اجازه نداد هواداران به این موضوع بپردازند و با شعارهایشان خواسته خود را تکرار کنند، اما بلافاصله پس از پایان بازی  و کسب سه امتیاز شیرین، بار دیگر هواداران به موضعشان بازگشتند و با شعارهایی که سر می دادند، خواستار ادامه حضور امیرقلعه نویی در تیم شدند.


برخی هواداران سپاهان حتی پا را فراتر از سردادن شعار گذاشتند و در خروجی میکسدزون ورزشگاه نقش جهان، یعنی جایی که بازیکنان و کادر فنی برای خروج از ورزشگاه سوار اتوبوس تیم می شوند، جمع شدند و به صورت مستقیم با سیامک قلیچ خانی مدیررسانه ای تیم و خود امیرقلعه نویی صحبت کردند و با لحن های متفاوت خواسته هایشان را به این دو انتقال دادند.


تیم فوتبال سپاهان پس از پشت سر گذاشتن بحران هایی که در لیگ پانزدهم برای آنها آغاز شد، با امیرقلعه نویی در لیگ هجدهم و پس از سه فصل پر فراز و نشیب به آرامش رسید و حالا به هیچ وجه هواداران این تیم دوست ندارند در آستانه کسب ششمین جام لیگ برتر، مربی‌شان را از دست بدهند و آینده‌شان در ابهام قرار گیرد.

 

 

 


در حال حاضر مسئولان فوتبال و مسئولان ورزش ایران، گزینه ای جز قلعه نویی ندارند و تنها اتفاقات غیر مترقبه یا مخالفت جدی باشگاه سپاهان می‌تواند باعث اتخاذ یک تصمیم جدید در این مسیر بشود؛ مخالفتی که حالا هم از سوی مسئولان باشگاه سپاهان شاهدش هستیم و هم هواداران سپاهان سفت و محکم پای مربی خود ایستاده اند و کار فدراسیون نشین ها برای انتخاب امیرقلعه نویی به عنوان مربی تیم ملی را سخت کرده اند.


پازل انتخاب مربی تیم ملی در شرایطی که مسئولان فدراسیون فوتبال از نظر زمانی تحت فشار قرار دارند، روز به روز سخت تر و پیچیده تر می شود. آنها پس از چند گزینه داخلی و خارجی در نهایت به مربی تیم ملی در جام ملت های آسیا 2007 رسیده اند ولی حداقل دو مانع سخت دیگر که هواداران و مسئولان سپاهان هستند را باید از پیش رو بردارند.


امیرقلعه نویی روز گذشته در کنفرانس خبری پرحاشیه پس از پایان بازی از پاسخ به سوالی که در مورد اتفاقات احتمالی که ممکن است، پیرامون او، نیمکت سپاهان و نیمکت تیم ملی طی یک هفته آینده رخ دهد، اجتناب کرد ولی با توجه به حساسیت بازی های سپاهان در لیگ و جام حذفی که با شروع رقابت های آسیایی نیز شکل ویژه تری به خود گرفته است، همه در انتظار اتخاذ تصمیم نهایی از سوی مسئولان فدارسیون هستند، تا هم تیم ملی در فاصله 54 روز مانده تا دیدار برابر هنگ کنگ در مقدماتی جام جهانی 2022 به آرامش برسد و تکلیفش روشن شود و هم مجموعه سپاهان که یکی از مدعیان قهرمانی لیگ نوزدهم به شمار می رود، از سردرگمی و ابهام خارج شود.

دیدگاه‌ها