کد خبر : 1665709 | 12 بهمن 1398 ساعت 11:47 | 14.9K بازدید | 0 دیدگاه

مخالفت دوباره مدیرعامل سپاهان با رفتن سرمربی

تابش: حواس پرتی نداریم که قلعه نویی را از دست بدهیم

مدیرعامل باشگاه سپاهان بار دیگر تاکید کرد که با جدایی امیر قلعه نویی از تیمش مخالف است.

تابش: حواس پرتی نداریم که قلعه نویی را از دست بدهیم

به گزارش "ورزش‌سه"، بحث حضور امیر قلعه نویی روی نیمکت تیم ملی فوتبال طی چند روز گذشته مطرح بوده است. در این خصوص مسئولان سپاهان مخالف رفتن سرمربی شان هستند و به دنبال راهی می گردند تا بتوانند همچنان از حضور قلعه نویی سود ببرند. از این رو فدراسیون نشینان نیز به نظر می رسد گزینه دیگری به جز قلعه نویی برای نیمکت تیم ملی ندارند.


در چنین شرایطی مسعود تابش مدیرعامل سپاهان همچنان بر مواضع خود پافشاری دارد. او که قبلا گفته بود مخالف جدایی امیر قلعه نویی بار دیگر با تکرار این جمله بیان کرد: «قلعه نویی با سپاهان قرارداد دارد. هم ما و هم قلعه نویی از همکاری با هم راضی هستیم. او هم اعلام کرده اولویتش سپاهان است و می تواند «نه» ساده به فدراسیون فوتبال بگوید.»


وی درباره اینکه گفته می شود گزینه هایی برای جایگزینی قلعه نویی در سپاهان مطرح شده و باشگاه نیز با آنها وارد مذاکره شده، تاکید کرد: «به هیچ وجه به جایگزین قلعه نویی حتی فکر هم نکردیم. او با ما قرارداد دارد و مخالف جدایی اش هستیم. ما هم باید در آسیا به عنوان نماینده ایران و یک تیم ملی حضور پیدا کنیم.»


مدیرعامل سپاهان در واکنش به این موضوع که بحث ملی مطرح است، خاطرنشان کرد: «من در این خصوص بارها حرف زدم. تیم ملی مهم است اما در اولویت نیست. اولویت ما سپاهان است و آینده این تیم. مگر ممکن است با چنین شرایطی راضی به جدایی قلعه نویی شویم. ضمن اینکه هم قلعه نویی و هم باشگاه سپاهان از همکاری با یکدیگر راضی هستند. مگر خدایی نکرده حواس پرتی داریم که قلعه نویی را از دست بدهیم؟»


تابش در پایان افزود: «دیگر خسته شده ام آنقدر در مورد این موضوع صحبت کردم. باشگاه سپاهان با جدایی سرمربی تیمش مخالف است؛ تمام.»

دیدگاه‌ها