کد خبر : 1665738 | 12 بهمن 1398 ساعت 13:20 | 22.9K بازدید | 0 دیدگاه

سخنرانی احساسی لبرون جیمز به یاد کوبی براینت

لبرون جیمز اسطوره بسکتبال آمریکا پیش از شروع اولین دیدار لس‌آنجلس لیکرز از زمان مرگ تراژیک کوبی براینت در استیپلز سنتر سخنرانی پراحساسی انجام داد و به خاطره براینت ادای احترام کرد.

سخنرانی احساسی لبرون جیمز به یاد کوبی براینت

به گزارش "ورزش سه"، دیروز در شهر لس‌آنجلس و پیش از شروع اولین بازی تیم بسکتبال لس‌آنجلس لیکرز از زمان مرگ تراژیک کوبی براینت اسطوره این تیم و بسکتبال دنیا در سانحه سقوط هواپیما، لبرون جیمز یکی دیگر از اسطوره‌های دنیای بسکتبال در برنامه‌ای که به یادبود براینت برگزار شده بود شرکت کرده و سخنرانی پراحساسی ایراد کرد.

 

 

1474607

 

جیمز صحبتهای خود را با اشاره به هشت نفر دیگری که در سانحه سقوط هواپیما در کنار کوبی براینت جانشان را از دست داده بودند آغاز کرده و سپس گفت آنچه در ادامه می‌گوید از دلش برآمده است.

 

در ادامه برگردان سخنرانی لبرون جیمز را می‌خوانید:

 

"اولین چیزی که به ذهن می‌رسد خانواده است. در این استادیوم هر کجا را که نگاه می‌کنم می‌بینم همه ما سوگواریم، همه زخمی هستیم و قلب‌مان شکسته است. ولی وقتی با چنین شرایطی روبرو می‌شویم بهترین کار ممکن این است که سرمان را روی شانه‌های خانواده‌هایمان تکیه بدهیم. از صبح یکشنبه تا امروز، من قبل از اینکه سال گذشته به اینجا بیایم شنیده بودم که هواداران لیکرز مثل یک ملت هستند و یک خانواده بزرگ می‌سازند. من در این هفته چیزی جز این ندیده‌ام. نه فقط از طرف بازیکنان و کادر فنی و سازمان مدیریتی تیم بلکه از طرف همه کسانی که خودشان را لیکرزی می‌دانند. همه کسانی که اینجا هستند واقعا مثل یک خانواده بزرگند. می‌دانم کوبی، جیانا، ونسا و همه از صمیم قلب سپاسگزار شما هستند. همانطور که کوبی خودش قبلا این را گفته بود.

 

می‌دانم که روزی خواهد رسید که مراسمی به یادبود کوبی برگزار خواهیم کرد. ولی همین مراسم امشب یادبودی است از 20 سال تلاش جانفرسا با تمام وجود، با بدنی کوفته و ضرب دیده، تلاشی همراه با بارها زمین خوردن و از زمین برخاستن ... ساعتهای متمادی تلاش و عزم و اراده برای بزرگ شدن و بزرگ ماندن. ما امشب به یاد کسی اینجا هستیم که در 18سالگی به این تیم آمد و در 38سالگی بازنشسته شد و به یکی از بهترین پدرهایی که تا حالا شناخته‌ایم تبدیل شد. بله، امشب ما برای ستایش از او اینجا هستیم.

 

1474605

 

قبل از اینکه بازی شروع بشود ... همه شما را دوست دارم رفقا.

 

کوبی برای من مثل یک برادر است. از زمانی که دبیرستانی بودم و بعدها که بازی‌هایش را تماشا می‌کردم و زمانی که به لیگ ان‌بی‌ای پیوستم و او را از نزدیک دیدم، تمام نبردهایی که در طول دوران ورزشی‌مان داشتیم، تنها چیزی که می‌خواهم امشب از او بگویم عزم و اراده راسخ‌اش برای پیروز شدن و همیشه بزرگ بودن است. اینکه امشب اینجا حضور دارم برایم خیلی مهم است. میخواهم در کنار هم‌تیمی‌هایم تلاش کنم تا میراث او زنده بماند، نه تنها امسال، بلکه تا هر زمانی که بتوانیم به بسکتبال بازی کردن ادامه بدهیم، بازی‌ای که به آن عشق می‌ورزیم. چون این همان چیزی است که کوبی اگر بود می‌خواست".

 

 

دیدگاه‌ها