کد خبر : 1665829 | 12 بهمن 1398 ساعت 17:42 | 332.7K بازدید | 0 دیدگاه

شوکی که یک ساعت طول کشید؛

فوری؛ شیخ دیاباته به دربی می‌رسد

فرهاد مجیدی در نشست مطبوعاتی اعلام کرد شیخ دیاباته مهاجم اهل مالی در دربی حضور خواهد یافت.

فوری؛ شیخ دیاباته به دربی می‌رسد

به گزارش "ورزش سه"، شیخ دیاباته بعد از سه گل سرنوشت ساز برابر الکویت و الریان که منجر به صعود این تیم به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا شد،  امید اصلی استقلال در گلزنی در بازی های پیش رو محسوب می شود اما او در دقیقه 15 بازی با نفت مسجدسلیمان در یک صحنه به هوا پرید و در فرود به زمین با مصدومیت روبرو شد. بلافاصله بعد از مصدومیت دیاباته کادر پزشکی استقلال با رهبری کاوه ستوده بالای سر او رفتند و بعد از معاینه چند ثانیه ای به فرهاد مجیدی اعلام کردند او نمی تواند به بازی ادامه بدهد. بعد از این اتفاق دیاباته لنگ لنگان زمین را ترک کرد و مستقیم به سمت نیمکت رفت، اتفاقی که باعث شد استقلال دقایقی 10 نفره در زمین بازی کرد.

 

نکته مهم ماجرا این است که دیاباته در بازی رفت هم دقیقا برابر همین نفت مسجدسلیمان در دقایق ابتدایی مصدوم و زمین بازی را ترک کرد و حالا دوباره این اتفاق برای او تکرار شد.

 

1474755

 

شیخ دیاباته در بازی رفت تیم های استقلال و نفت در مسجد سلیمان در نیمه اول مصدوم و چند هفته از ترکیب تیم دور ماند. اما مصدومیت امروز او چندان جدی نیست.

 

 

فرهاد مجیدی سرمربی استقلال در نشست مطبوعاتی بعد از بازی درمقابل نفت به خبرنگاران گفت با معاینه پزشکان مشخص شده که شیخ مشکلی برای حضور در دربی ندارد و مصدومیت او چندان شدید نیست.

 

 

 

 

دکتر ستوده در این لحظه دستور تعویض شیخ را داد  تا او بدون گل زده بازی مقابل نفت مسجد سلیمان را ترک کند.

 

 

دیدگاه‌ها