کد خبر : 1666073 | 13 بهمن 1398 ساعت 15:50 | 33K بازدید | 0 دیدگاه

ساپینتو:

ترینکائو همه را در بارسا شگفت‌زده می‌کند

ریکاردو ساپینتو ستاره سابق تیم ملی پرتغال و سرمربی سابق براگا به تمجید از خرید پرتغالی جدید بارسلونا پرداخت.

ترینکائو همه را در بارسا شگفت‌زده می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین روز نقل و انتقالات ژانویه بود که باشگاه بارسلونا خبر از جذب فرانسیسکو ترینکائو از براگا با رقم 31 میلیون یورو داد. خریدی که در سکوت خبری صورت گرفت و در نگاه اول تعجب خیلی ها را موجب شد. ترینکائو با 20 سال سن از پدیده های جدید فوتبال پرتغال است. مهاجمی که از تابستان به بارسا ملحق خواهد شد.

 

 

1474657

 

 

ریکاردو ساپینتو که سابقه مربیگری ترینکائو در براگا را دارد، در مورد او گفت:« ترینکائو یک بازیکن بزرگ با استعدادی باورنکردنی است. او خرید بزرگی برای بارسا محسوب می شود و همه را شگفت زده خواهد کرد. ترینکائو از شخصیت لازم و استعداد کافی برای موفقیت در بارسا برخوردار است. ولی باید در مورد او صبور بود چون هنوز جوان است و کم تجربه. او هنوز جا برای پیشرفت زیادی دارد ولی کیفیت و تکنیک، چیزی است که در ذات اوست.»

 

ساپینتو ادامه داد:« ترینکائو بازیکنی سریع است و خیلی خوب پاس می دهد. او با دید باز فوتبال می کند و در تک به تک ها اغلب موفق است. او هم می تواند گل بزند و هم پاس گل بدهد. درست است که تریناکائو چپ پاست ولی پای راست او نیز کیفیت لازم را دارد. پست مورد علاقه او بال راست است؛ هرچند در خط میانی هم می تواند بازی کند. او بازیکنی فداکار در زمین است و اگر به دفاع نیاز باشد، اولین نفر است که به دفاع می رود. او تحت فشار خم نمی شود و با وجود جوانی، شخصیت بزرگی دارد.»

 

دیدگاه‌ها