کد خبر : 1666086 | 13 بهمن 1398 ساعت 16:20 | 10.8K بازدید | 0 دیدگاه

خوشه طلایی یک – ملوان صفر

لیگ یک/ فکری چراغ خاموش به سمت صدر

خوشه طلایی ساوه با کسب برتری خانگی برابر ملوان به رده سوم جدول رده بندی لیگ یک رسید.

لیگ یک/ فکری چراغ خاموش به سمت صدر

به گزارش "ورزش ‌سه"،  از هفته بیست و دوم مسابقات لیگ یک تیم خوشه طلایی ساوه در خانه برابر ملوان بندر انزلی قرار گرفت و با تک گل حسین فاضلی در نیمه دوم به برد ارزشمندی برابر شاگردان مازیار زارع دست پیدا کرد.

 

هفته قبل خوشه طلایی در خانه آلومینیوم و در یک دیدار جنجالی با نتیجه 2-1 برابر شاگردان رسول خطیبی شکست خورده و از طرفی ملوان بندر انزلی نیز در ورزشگاه خانگی خود فجر شهید سپاسی را با دو گل از پیش رو برداشته بود. به همین دلیل دو تیم برای کسب امتیاز وارد میدان شدند.

 

خوشه طلایی در نیمه اول توپ و میدان را در اختیار داشت اما موقعیت حساس چندانی بر روی دروازه ملوان پدید نیاورد و تیم حریف نیز برای استفاده از ضد حملات برنامه داشت که موقعیت چندانی نصیب آن‌ها نشد.

 

اما با شروع نیمه دوم هر دو تیم به خصوص خوشه طلایی از پوسته دفاعی خارج شدند. در این بین میزبان موقعیت‌های بهتری برای ثبت گل داشت که در نهایت حسین فاضلی در دقیقه 79 از فرصت طلایی به دست آمده نهایت استفاده را برد و توانست تک گل سه امتیازی این دیدار به ثمر برساند و در نهایت بازی با همین نتیجه به پایان رسید.

 

خوشه طلایی با این برد 38 امتیازی شد و در رده سوم جدول قرار گرفت. ملوان نیز با این باخت 21 امتیازی ماند و به رده شانزدهم جدول سقوط کرد.

 

 

دیدگاه‌ها