کد خبر : 1666221 | 14 بهمن 1398 ساعت 10:41 | 16.5K بازدید | 0 دیدگاه

جریمه سخت برای تیمهایی که به کرمان نرفتند

ورود کمیته اخلاق به پرونده داماش و شهرداری

تیم داماش گیلان همانند شهرداری تبریز برای بازی با مس به کرمان نرفت! و خب این عدم حضور سه امتیاز آسان دیگر نصیب شاگردان مجتبی حسینی خواهد کرد که برای صعود به لیگ برتر تلاش می کنند.

ورود کمیته اخلاق به پرونده داماش و شهرداری

گزارش "ورزش سه"، این اتفاق در لیگی که تیم هایش برای حضور در لیگ برتر تلاش می کنند تراژدی است به خصوص که قراردادها در تیم های دسته اولی همانند تیم های لیگ برتری به صورت حرفه ای امضاء و ثبت می شود. امتیازات آسانی که به حساب تیم مس کرمان واریز می شود ناراحتی دیگر تیم های مدعی را هم به همراه داشته؛ هر چند نمی شود به تیم مس کرمان خرده گرفت چرا که کوتاهی از حریفان سر زده نه مس کرمان. اما باید توجه داشت دیگر تیم های مدعی صعود به لیگ برتر برای کسب سه امتیاز یک هفته تمرین می کنند و در جریان بازی برای کسب سه امتیاز چه خون و دل ها که نمی خورند اما تیم  هایی چون شهرداری تبریز و در ادامه داماش گیلان به راحتی معادلات را بر هم می زنند.

 

این اتفاق فقط در لیگ یک رخ نمی دهد. در لیگ برتر بانوان هم خیلی از تیم ها برای بازی با شهرداری به بم سفر نمی کنند چون بر این باورند میزبان تیم مقتدری است و به طور حتم آنها را شکست می دهد و متاسفانه باید اذعان کرد این تصمیمات نمونه خارجی ندارد و به خاطر کوتاهی فدراسیون فوتبال با تیم های متخلف باز هم تکرار خواهد شد.

 

تیم بادران برای بازی با شهرداری تبریز به تبریز سفر می کند اما متوجه می شود تیم میزبان برف ها را پارو نکرده و بازی هم در نهایت برگزار نشد! قطعا این اتفاقات که دراین برهه از زمان با برخورد جدی مواجه نشود تکرار و نظم بازی ها را زیر سوال خواهد برد.

 

خبرهای رسیده از فدراسیون فوتبال حاکی از آن است که پرونده تیم شهرداری تبریز که برای بازی با مس به کرمان سفر نکرد و هم چنین در بازی با بادران امکان برگزاری مسابقه را مهیا نساخت به همراه پرونده داماش گیلان به طور موازی در اختیار کمیته انضباطی و هم چنین کمیته اخلاق و حراست فدراسیون فوتبال قرار گرفته است؛ از آنجایی که غیبت ها غیر مجاز و بدون دلیل بوده به نظر می رسد محرومیت سنگینی در انتظار این دو تیم باشد. به خصوص که در ماه های اخیر کمیته اخلاق با صدور آرای سنگین علیه اشخاص و تیم ها اعلام کرده برخورد قاطع با تخلفات خواهد داشت. هم چنین که دیروز تیم فولاد خوزستان از دو پنجره نقل و انتقالاتی محروم شد.

 

گفتنی است رقابت های فوتبال قهرمانی دسته دوم باشگاه های کشور با حضور 18 تیم در یک گروه دنبال می شود و 22 هفته از بازی ها سپری شده که در پایان تیم  های اول و دوم به لیگ برتر صعود می کنند.

دیدگاه‌ها