کد خبر : 1666243 | 14 بهمن 1398 ساعت 12:20 | 22.7K بازدید | 0 دیدگاه

جلسه آشتی‌کنان امباپه و توخل در دفتر باشگاه PSG

به گزارش لوپاریزین، توماس توخل و کیلین امباپه بعد از درگیری‌شان در دیدار پاری سن ژرمن مقابل مون‌پلیه در مقر این باشگاه جلسه‌ای برگزار کرده‌اند تا اختلافات بین آنها حل و فصل شود.

جلسه آشتی‌کنان امباپه و توخل در دفتر باشگاه PSG

به گزارش "ورزش سه"، در جریان دیدار اخیر پاری سن ژرمن مقابل مون‌پلیه، کیلین امباپه ستاره این تیم در دقیقه 68 بازی از سوی توماس توخل سرمربی این تیم تعویض شد. امباپه که مشخص بود از این تصمیم عصبانی است، عصبانیت خود را در میدان به نمایش گذاشت و در کنار خط اوت با سرمربی‌اش توماس توخل درگیری پیدا کرد. حالا روزنامه پاریسی لوپاریزین می‌گوید بین این دو یک جلسه آشتی‌کنان در مقر باشگاه PSG برگزار شده تا اختلافات حل و فصل شود.

 

1475359

 

لوپاریزین می‌گوید برای کاسته شدن از تنش‌ بین این بازیکن و مربی، در مقر باشگاه بین آنها در حضور همه بازیکنان PSG جلسه‌ای برگزار شده که لئوناردو مدیر ورزشی پاری سن ژرمن هم در آن حضور داشته است.

 

در جریان بازی مون‌پلیه امباپه زمانی که تعویض شد در کنار خط به مدت 15 ثانیه عصبانیتش را بر سر توماس توخل خالی کرد و به گفته پاریزین با وجود برگزاری جلسه آشتی‌کنان بین این دو، همچنان تنش زیادی در رابطه آنها وجود دارد و به نوعی جنگی سرد بین امباپه و توخل جریان دارد.

 

1475360

 

بر اساس این گزارش، امباپه از تعداد تعویض شدن‌ها و شکل تعویض شدن‌هایش در جریان بازی‌های PSG ناراحت و ناراضی است. از سوی دیگر توماس توخل هم بعد از بازی مون‌پلیه و رفتارهای امباپه به خبرنگاران گفته بود که او احتمالا با خاطر حرکاتش در کنار خط طولی زمین مجازات خواهد شد. 

 

دیدگاه‌ها