کد خبر : 1666323 | 14 بهمن 1398 ساعت 17:10 | 27.8K بازدید | 0 دیدگاه

توماس توخل:

امباپه به خاطر دعوا با من از پی اس جی نمی رود

توماس توخل در نشست خبری امروز خود در مورد تنش و درگیری خود با کیلیان امباپه صحبت کرد.

امباپه به خاطر دعوا با من از پی اس جی نمی رود

به گزارش "ورزش سه"، در جریان بازی شنبه شب پی اس جی و مون پولیه بین توماس توخل و کیلیان امباپه تنش لفظی رخ داد.

ستاره فرانسوی پی اس جی که چندی قبل نیز به دلیل تعویض شدن عصبانی شده و برای توماس توخل قیافه گرفته بود، در دقیقه 68 جای خود را به مائورو ایکاردی داد و هنگام بیرون رفتن عصبانیت خود را نشان داد.

 

 

1474935

 

 

توماس توخل تلاش زیادی کرد کیلیان امباپه را آرام کند و لحظاتی نیز هر دو نفر با حالتی عصبانی با یکدیگر صحبت کردند، اما ستاره جوان پاری سن ژرمن در ادامه با چهره ای برافروخته راهی نیمکت شد.

پس از این اتفاق بار دیگر گمانه زنی ها در مورد جدایی امباپه در پایان فصل و انتقال او به رئال مادرید قوت گرفت.

 

 

1449723

 

 

سرمربی آلمانی پاریسی ها امروز در نشست خبری بازی با نانت، نارضایتی خود از این جو رسانه ای را نشان داد و گفت:« ناراحت و غمگینم چرا که شرایط تیم عالی است و 5 گل به مون پولیه زدیم ولی رسانه ها از کیفیت بازی ما نمی نویسند بلکه همه روی امباپه تمرکز کرده اند. هیچ مشکل شخصی بین من و امباپه وجود ندارد. می دانم که او از تعویض شدن خوشش نمی آید و این طبیعی است؛ ولی هدف من این بود که به نیمکت نشین ها هم بازی بدهم. فکر نمی کنم اتفاق شنبه شب باعث شود تا امباپه پی اس جی را ترک کند. او بازیکن ماست و با ما قرارداد دارد.

تردید ندارم که بازیکنان تصمیمات من را درک می کنند. بازی را با 5 گل پیش بودیم و عملا کار حریف تمام شده بود. هیچ ترسی از تصمیماتم ندارم. در آن بازی تصمیم گرفتم پارِدِس را به جای امباپه به زمین بفرستم و به عقب برگردم نیز همان کار را تکرار خواهم کرد.«

 

توخل ادامه داد:« سیاسی کاری؟ اگر قرار بود تصمیمات سیاسی بگیرم، وارد عرصه سیاست می شدم نه ورزش. من خودم را وقف فوتبال کرده ام و وقت خودم را برای سیاسی کاری هدر نمی دهم. می دانم که وقتی سارابیا فیکس می شود، ممکن است کاوانی و ایکاردی خوش شان نیاید اما من تصمیماتی صرفا ورزشی می گیریم و باید درک شوند. هرچند می دانم که پذیرش آن برای برخی بازیکنان سخت است. اگر قرار باشد ترکیب اصلی را بر اساس علایق چند بازیکن انتخاب کنم، یک بازنده خواهم بود. این شایعات را باور نکنید.»

 

دیدگاه‌ها