کد خبر : 1666455 | 15 بهمن 1398 ساعت 12:20 | 9.7K بازدید | 0 دیدگاه

ترس عراق از ویروس کرونا؛ به هنگ‌کنگ نمی‌رویم

تیم ملی عراق از کنفدراسیون فوتبال آسیا درخواست کرده که بازی‌اش با هنگ‌کنگ در مقدماتی جام جهانی به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشوری ثالث برگزار شود.

ترس عراق از ویروس کرونا؛ به هنگ‌کنگ نمی‌رویم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی عراق طبق برنامه باید در ماه مارس در رقابت های مقدماتی جام جهانی قاره آسیا در خاک هنگ‌کنگ به مصاف تیم ملی این کشور برود. ولی حالا عراقی‌ها به دلیل ترس از شیوع ویروس کرونا در خاک چین و سرایت آن به هنگ‌کنگ از AFC خواسته‌اند که این دیدارشان در کشور ثالث برگزار شود.

 

1475624

 

عراق که بازی رفت خود با هنگ‌کنگ در گروه C مقدماتی جام جهانی را با نتیجه 2-0 پیروز شده طبق برنامه قرار است در روز 31 مارس در شهر هنگ‌کنگ و در استادیوم مونگ کوک به مصاف این تیم برود.

 

رئیس فدراسیون فوتبال هنگ‌کنگ درباره این درخواست عراق به خبرنگاران گفت:" ما به دلیل اینکه هنگ‌کنگ در معرض خطر این ویروس خطرناک قرار دارد علت درخواست عراقی‌ها را درک می‌کنیم. ولی این AFC است که باید در این باره تصمیم بگیرد و اگر لازم می‌بیند برنامه بازی را تغییر دهد. ما در مسابقات داخلی خودمان هم با مشکلات زیادی روبرو شده‌ایم و به دلیل شیوع ویروس کرونا مجبوریم لیگ داخلی‌مان را به تعویق بیندازیم".

 

1475625

 

به گزارش ساوت چاینا مورنینگ پست، کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز سه‌شنبه جلسه‌ای برگزار خواهد کرد تا درباره سرنوشت چند بازی ملی در این قاره تصمیم‌گیری کند. یکی از این بازی‌ها دیدار هنگ‌کنگ و ایران است که طبق برنامه قرار است پنج روز قبل از بازی با عراق برگزار شود.

 

 

دیدگاه‌ها