کد خبر : 1666465 | 15 بهمن 1398 ساعت 13:00 | 22.4K بازدید | 0 دیدگاه

لحظات ترسناک کریستوف دام در میان هواداران آلمانی

کریستوف دام سرمربی سابق و جنجالی آلمانی که در حال سفر با قطار در این کشور با گروهی از هواداران تیم سابقش آینتراخت مواجه شده بود می‌گوید کمی ترسیده بوده ولی موفق شده اوضاع را کنترل کند.

لحظات ترسناک کریستوف دام در میان هواداران آلمانی

به گزارش "ورزش سه"، اخیرا در شبکه‌های اجتماعی ویدیویی منتشر شد که نشان می‌داد کریستوف دام، مربی کارکشته و جنجالی آلمانی در حالی که سوار بر یک قطار در کشورش در حال سفر بوده با گروهی از هواداران آینتراخت فرانکفورت مواجه می‌شود که هویت او را تشخیص داده و به سراغش می‌روند. دام می‌گوید هواداران با آخرین قدرت صدا شعارهایی سر می‌دادند و حرکت‌شان واگن قطار را چنان به لرزه درآورده بوده که او می‌ترسیده قطار به خاطر این تکان‌ها از ریل خارج شود.

 

1475646

 

کریستوف دام که با همسرش در حال سفر با قطار بوده در این باره می‌گوید:" واگن قطار بدجوری تکان می‌خورد ولی من توانستم با گپ زدن و سلفی گرفتن با آنها اوضاع را تا حدودی آرام کنم. من به سفر به با قطار ادامه خواهم داد هر چند در آن لحظات واقعا می‌ترسیدم که نکند قطار از خط خارج شود. واگن طوری تکان می‌خورد که انگار سوار کشتی بودیم و نه قطار".

 

1475647

 

کریستوف دام در ادامه از پلیس تشکر کرد و گفت:" باید از پلیس واقعا تشکر کنم. آنها واقعا کارشان را عالی و حرفه‌ای انجام دادند".

 

1475645

 

هواداران آینتراخت بعد از تماشای بازی خاگی تیم‌شان در زمین فورتونا دوسلدورف با قطار در حال بازگشت به شهرشان فرانکفورت بودند که در قطار ناگهان با کریستوف دام سرمربی سابق آینتراخت روبرو شدند.

 

دیدگاه‌ها