کد خبر : 1666468 | 15 بهمن 1398 ساعت 12:52 | 39.6K بازدید | 0 دیدگاه

دکتر ستوده در حاشیه تمرین تشریح کرد؛

آخرین شرایط مصدومیت ستاره‌های استقلال قبل از دربی

در فاصله 48 ساعت مانده به دربی حساس دو تیم استقلال و پرسپولیس، دکتر ستوده به تشریح شرایط آمادگی مصدومان این تیم پرداخت.

آخرین شرایط مصدومیت ستاره‌های استقلال قبل از دربی

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در شرایطی خود را مهیای جدال با پرسپولیس در دربی نود و دوم می‌کند که مصدومیت چهار بازیکن این تیم نگرانی‌هایی را در اردوی آبی‌ها شکل داده است. در حاشیه تمرین امروز دکتر ستوده درباره وضعیت شیخ دیاباته، فرشید اسماعیلی، عارف غلامی و سیاوش یزدانی توضیح داد.


وی در ابتدای صحبت‌هایش درباره وضعیت شیخ دیاباته گفت: او از ناحیه چهار سر کشیدگی گرید یک دارند و طول درمان ایشان دو تا سه هفته طول خواهند کشید. و به احتمال زیاد به بازی های این هفته ها نخواهند رسید. فرشید اسماعیلی هم با توجه به آسیب چهار سر به این بازی نخواهند رسید.


کادر پزشکی استقلال درباره وضعیت مصدومیت یزدانی و غلامی دو مدافع آبی‌پوشان نیز گفت: یزدانی و غلامی از نظر کارهای درمانی کارشان به اتمام رسیده و در اختیار بدنساز هستند تا کارهای بدنی خود را نجام دهند. در تلاش هستیم تا بازیکنان مصدوم در اسرع وقت در اختیار تیم قرار گیرند.  بارها شده که یک نشد هایی شده! نمی شود یک ضربه را با یک گرفتگی مقایسه کرده.


ستوده در واکنش به شایعه شکل گرفته درباره حضور دیاباته در دربی گفت: اینکه مصدومیت دیاباته را می گویید یک بلوف هست را من همان روز اول اول و شب بعد از بازی اعلام کردم که باید بررسی کنیم. در بررسی ام آر آی در ناحیه چهار سر نیاز به درمان و فیزیوتراپی دارد. عضو کادرپزشکی استقلال در پایان درباره دلایل مصدومیت زیادی بازیکنان استقلال و ارتباط آن با بدنسازی تیم گفت: امسال و نیم فصل اول و دوم جزو سال های خوب ما نسبت به فصل گذشته بوده. مصدومیت ها جوری نبوده که بازی ها را از دست بدهند. مصدومیت جزیی از فوتبال است. بازیکنانی مصدوم نمی شوند که بازی نمی کنند. فوتبال یک بازی درگیرانه است و مصدومیت در آن اجتناب ناپذیر است. ما مقصر بودیم که در عرض چهار روز چهار پرواز انجام شده؟ مصدومیت شیخ دیاباته و اسماعیلی را در نظر بگیرید تیم تا روز آخر مشخص نبوده که بازی می کنند. در نهایت تیم در کوتاه ترین زمان اما موفق شد راهی مسابقات شود. آنجا در ابوظبی کارشکنی شده و 10 ساعت در فرودگاه بودند و از تهران به دوحه و بعد هم سریعا بازگشت. این مسائل اما با تمهیدات کادرفنی و کادرپزشکی باعث کمترین آسیب برای بازیکنان شد. فوتبال یک بازی تیمی است و خوشبختانه بردهای ارزشمندی کسب کردیم.

دیدگاه‌ها