کد خبر : 1666480 | 15 بهمن 1398 ساعت 13:25 | 13.8K بازدید | 0 دیدگاه

قطعا دربی را می بریم

فرزاد مجیدی: فرهاد در استقلال موفق می شود

پیشکسوت تیم استقلال می گوید فرهاد مجیدی به کارش اعتقاد دارد و قطعا موفق می شود.

فرزاد مجیدی: فرهاد در استقلال موفق می شود

به گزارش "ورزش‌سه"، فرزاد مجیدی که امروز در تمرین استقلال حضور یافته بود، درباره شرایط این تیم در آستانه دربی بیان کرد:  شرایط استقلال خوب است. پرسپولیس هم شرایط خوبی دارد. امیدوارم یک دربی زیبا باشد و همه هواداران لذت ببرند.


وی درباره غیبت شیخ دیاباته و اینکه چه کسی باید جایگزین او شود، تاکید کرد: این مسائل فنی است و سرمربی تیم باید در این خصوص نظر بدهد.


هافبک سابق آبی ها درباره دربی خاطرنشان کرد: این بازی جذاب می شود. غیر از این هر چه بگویم دروغ است. امیدوارم استقلال برنده باشد و این اتفاق هم خواهد افتاد.


مجیدی درباره اینکه قبل از حضور برادرش در استقلال خیلی ها می گفتند او با قبول سرمربیگری می سوزد گفت: این اتفاق بسیار مهم بود که فرهاد مجیدی سرمربی شود. فارغ از اینکه برادرم است اما فرهاد فداکاری کرد و تیم را قبول کرد. او به کارش اعتقاد داشت و قطعا کسی که اعتقاد داشته باشد موفق می شود.


وی درباره اینکه گفته می شد قرار است سرپرست استقلال شود، تاکید کرد: این افتخار است که در استقلال کار کردم. جا دارد از استادان خودم شادروان آقای پورحیدری و آقای حجازی یاد کنم. روحشان شاد باشد. هر زمان هم افتخار سرپرستی نصیبم شود کار خواهم کرد. الان دوستان خوبی اینجا هستم و خوشحالم که نظم خاصی در تمرینات و تیم حاکم است.

دیدگاه‌ها