کد خبر : 1666526 | 15 بهمن 1398 ساعت 16:18 | 44.2K بازدید | 0 دیدگاه

کریستوف دوگاری:

امباپه مثل یک بازیکن لوس و ناز پرورده بود

کریستوف دوگاری ستاره سابق تیم ملی فرانسه به انتقاد از رفتار اخیر کیلیان امباپه پس از تعویض پرداخت.

امباپه مثل یک بازیکن لوس و ناز پرورده بود

به گزارش"ورزش سه"، شنبه شب پی اس جی با 5 گل بر مون پولیه پیروز شد ولی همه توجهات به تنش بین امباپه و توماس توخل معطوف شد.

امباپه دقیقه 68 تعویض شد و با حالتی عصبانی زمین را ترک کرد. در میانه راه تا نیمکت، توماس توخل سرمربی پی اس جی او را متوقف کرد تا با او صحبت کند و برای ثانیه هایی بین این دو تنش در گرفت. این اولین بار نبود که امباپه نسبت به تعویض شدن خود واکنش منفی نشان می داد.

 

 

 

1475741

 

 

کریستوف دوگاری ستاره سابق تیم ملی فرانسه در مصاحبه با رادیو مونته کارلو گفت:« صادقانه بگویم که تماشای آن صحنه برای من ویران کننده بود. وقتی که رفتار امباپه با توخل را دیدم، به خودم گفتم که غیرممکن است که کسی چنین رفتاری در قبال مربی اش انجام دهد. امباپه پیش از این به همه ما نشان داده بود که تا چه اندازه بازیکن عاقل و بالغی است اما آن روز او مثل بازیکن لوس و نازپرورده عمل کرد.»

 

دوگاری ادامه داد:« من عاشق بازی های امباپه هستم. او یک فوتبالیست فوق العاده است و امیدوارم همچنان به درخشش ادامه دهد ولی واقعا از رفتار او ناراحت شدم. امباپه به توخل بی احترامی کرد و به خصوص به هم تیمی های نیمکت نشینش مثل ایکاردی و کاوانی. حالا دیگر امباپه برای من جایگاه قبلی خود را ندارد.»

 

دیدگاه‌ها