کد خبر : 1666667 | 16 بهمن 1398 ساعت 10:55 | 18.4K بازدید | 0 دیدگاه

دیاباته الماس است، غیبتش دردسرساز می‌شود

خداداد: فرهاد و یحیی مثل خارجی ها ترسو نیستند

پیشکسوت فوتبال ایران می گوید مجیدی و گل محمدی فوتبال تهاجمی را دوست دارند و به همین خاطر دربی جذاب می شود.

خداداد: فرهاد و یحیی مثل خارجی ها ترسو نیستند

خداداد عزیزی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره دیدار شماره نود و دو دربی پایتخت که فردا برگزار می شود، عنوان کرد: دو تیم شرایط خیلی خوبی در آستانه دربی دارند و من امیدوارم که بازی زیبایی از آب در بیاید. استقلال تیم هجومی است و شرایط خوبی دارد و زیبا بازی می کند. پرسپولیس هم عملکرد خوبی داشته و همه اینها نوید یک بازی خوب را می دهد.


او که با یحیی گل محمدی و فرهاد مجیدی همبازی بوده درباره تقابل این دو مربی در دربی 92 خاطرنشان کرد: یحیی نشان داده که تیم هایش خوب بازی می کنند. من فکر می کنم زمانی که یحیی چند سال قبل هم پرسپولیس را ترک کرد، این تیم در شرایط خوبی بود. حالا در بازگشت دوباره این شرایط را به دست آورده است. فرهاد مجیدی هم تیمی را از استراماچونی تحویل گرفت که سرحال و قبراق بود و تا الان هم به خوبی از پس کار برآمده است. فرهاد توانسته استقلال را در شرایط خوبش نگه دارد و بهترین شرایط این تیم هم دیدار با الریان بود که فوتبال خوبی را به نمایش گذاشت. فکر می کنم فرهاد نقاط ضعف و قوت استقلال را پیدا کرده و شناخت خوبی دارد.


پیشکسوت فوتبال ایران ادامه داد: خیلی وقت است که از استقلال و پرسپولیس در دربی ها بازی خوبی را ندیدیم. این مسابقه در سال های اخیر بیشتر گرفتار حواشی بوده و از طرفی مربیان خارجی ای که روی نیمکت سرخابی ها بودند ترس از باختن داشتند. حتی برانکو که با پرسپولیس دوران بسیار خوبی را سپری کرد هم در دربی از باخت می ترسید. این ترس اما درباره یحیی گل محمدی و فرهاد مجیدی صدق نمی کند و به همین خاطر امیدوارم بازی زیبایی را شاهد باشیم.


خداداد عزیزی با اشاره به غیبت شیخ دیاباته در ترکیب استقلال خاطرنشان کرد: من فکر می کنم اگر دیاباته در ترکیب استقلال بود، شرایط فرق می کرد. او در خط حمله استقلال فوق العاده است. بازیکنی کاملا حرفه ای، موقعیت ساز برای خود و دیگران که با توجه به قد و هیکلش در خط حمله استثنایی است. او الماس استقلال است و اگر نرسد غیبتش دردسرساز خواهد بود. 


وی افزود: البته من مصاحبه فرهاد مجیدی را خواندم که گفته بود جایگزین هایی برای دیاباته دارد. قطعا اینطور است اما او چیز دیگری است و ممکن است نبودش به آبی ها ضربه بزند. مهدی قائدی هم در ترکیب حضور دارد که خیلی سریع از زمان حضور استراماچونی روند پیشرفت را طی کرد و الان بازیکنی بسیار خوب شده است. او در گذشته اصلا در کار تیمی کمک نمی کرد اما الان در خدمت تیم است. فقط از فرهاد مجیدی می خواهم حالا که دکتر نوروزی بهترین پزشک تاریخ فوتبال را دارد، روی عضلات قائدی کار کنند تا جثه اش قوی تر شود و از آسیب دیدگی دور بماند.
خداداد پیش بینی اش از دربی 92 را اینطور بیان کرد: پیش بینی کار سختی است اما من فقط امیدوار هستم که یک بازی زیبا شاهد باشیم. یک بازی سراسر هجومی و جذاب که همه لذت ببرند.

 

دیدگاه‌ها