کد خبر : 1666700 | 16 بهمن 1398 ساعت 12:50 | 11.6K بازدید | 0 دیدگاه

جدال انتقامی برای ستاره گهر مقابل تراکتور

مدافع تازه وارد گل گهر بعد از غیبت در دیدار قبلی این تیم به دلیل بیماری، اکنون با بالاترین انگیزه برای دیدار این هفته خود را آماده می‌کند.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از یک فصل حضور در تراکتور، اکنون سیداحمد موسوی در نقل و انتقالات زمستانی راهی گل گهر سیرجان شده و با نمایشی درخشان در اولین حضور خود که با یک پاس گل همراه شد، برای دیدار مقابل تراکتور که از اهمیت زیادی برای او برخوردار است مهیا می‌شود.


احمد موسوی، مدافع راست سابق ماشین سازی که بعد از درخشش در این تیم، راهی تراکتور شد  ولی بعد در فصل جاری در نهایت از ترکیب اصلی به شکلی عجیب خارج شد. اوضاع با حضور ساکت الهامی بعنوان سرمربی جدید نیز برای او تغییر نکرد تا در نهایت علیرغم میل باطنی‌اش مجبور به جدایی از تراکتور شد.


او با حضور در گل گهر سیرجان در اولین بازی موفق به ارسال پاس گل تک گل تیمش شد اما در دیدار قبلی به دلیل سرماخوردگی از ترکیب خارج شد. موسوی اما اکنون با انگیزه بالایی خود را مهیای دیدار این هفته تیمش مقابل تراکتور کرده تا بتواند توانایی خود را به کادرفنی این تیم نشان دهد و باید در انتظار یک روز ویژه از سوی او بود تا مجید جلالی امیدوار به پیروزی تیمش در این دیدار حساس باشد.

 

دیدگاه‌ها