کد خبر : 1666764 | 16 بهمن 1398 ساعت 17:13 | 61.4K بازدید | 0 دیدگاه

رونمایی از قرارداد غیر منتظره قبل از دربی

اقدام عجیب در پرسپولیس، اسپانسر قبلی چه شد؟

در حالی قبل از دربی پایتخت مدیران باشگاه پرسپولیس از اسپانسر جدید باشگاه رونمایی کردند که اسپانسر قبلی در حال حاضر با سرخ‌ها تحت قرارداد است.

اقدام عجیب در پرسپولیس، اسپانسر قبلی چه شد؟

به گزارش "ورزش ‌سه"،  دقایقی پیش از اسپانسر و پیراهن جدید باشگاه پرسپولیس قبل از دربی پایتخت رونمایی شد و طبق آن بانک گردشگری به عنوان اسپانسر اصلی سرخ‌ها در نیم فصل دوم و مسابقات لیگ قهرمانان آسیا فعالیت خواهد کرد.

 

اما نکته قابل توجهی در این خصوص وجود دارد که ممکن است دردسر جدیدی برای پرسپولیس به وجود آورد. اسپانسر قبلی این باشگاه یعنی اپراتور ایرانسل از اول فصل گذشته به عنوان اسپانسر اصلی قراردادی را با این باشگاه منعقد کرد تا در مسابقات داخلی و آسیایی لوگوی آن‌ها بر روی پیراهن پرسپولیس نقش ببندد. قراردادی که مدت آن سه ساله بود و تا پایان فصل آینده اعتبار دارد.

اما حالا و در اقدام عجیبی بانک گردشگری جایگزین ایرانسل شده و از آن به عنوان اسپانسر اصلی نام برده می‌شود. قرار است که نام ایرانسل بالای لوگو قرار بگیرد و تبلیغات این اپراتور روی دوش‌ها نقش ببندد. مسئولان باشگاه پرسپولیس هنگام رونمایی از اسپانسر جدید گفته‌اند: هم‌چنین نام ‌ایرانسل هم در بخشی از روی پیراهن درج خواهد شد و همکاری با این اپراتور ادامه دارد. باشگاه پرسپولیس  در سامانه هواداری سی سی که هواداران می توانند با ارسال عدد ۶ عضو آن شوند از طریق کارگزار برند پرسپولیس و بخش اقتصادی باشگاه همکاری داشته باشند.

 

مدیر روابط عمومی و معاون اقتصادی باشگاه در حالی از توافق با ایرانسل برای استفاده از اسپانسر جدید سخن به میان می‌آورند که مسئولان این اپراتور در گفت و گو با خبرنگار ما هر گونه توافق با باشگاه پرسپولیس را رد می‌کنند و در پی بررسی این موضوع نیز هستند. در ادامه باید دید که واکنش این دو طرف در خصوص اسپانسر جدید باشگاه پرسپولیس چه خواهد بود.

دیدگاه‌ها