کد خبر : 1666771 | 16 بهمن 1398 ساعت 17:30 | 26.8K بازدید | 0 دیدگاه

گفتیم دوستان چک کنند، بررسی کنند و ان شاالله حل می شود؛

انتظارخیر: من که مسئول بلیت نخریدن مردم نیستم !

علی اصغر انتظارخیر می گوید که مشکل ایجاد اختلال در زیرساخت ها یک مشکل طبیعی است و حل می شود.

انتظارخیر: من که مسئول بلیت نخریدن مردم نیستم !

به گزارش "ورزش سه"، باز هم به دربی رسیده ایم و باز هم مشکلی که پیش تر به شکل های متفاوت با آن روبرو بودیم، با شمایلی جدید خودنمایی می کند و هواداران علاقمند به دو باشگاه پرسپولیس و استقلال نمی توانند با مراجعه به سایت مربوط به بلیت فروشی که زیر نظر شرکت توسعه و تجهیز فعالیت می کند، اقدام به خریداری بلیت بازی روز آینده کنند.


در همین راستا پژمان راهبر (سردبیر سایت ورزش سه) با علی اصغر انتظارخیر مدیر سامانه بلیت فروشی ورزشگاه های کشور در رابطه با این موضوع صحبت کرده است و اینکه چرا این مشکل حل نمی شود. او در رابطه با این مشکل توضیح داد:« ببینید این مشکل ما نیست. خدمات ایرانسل و همراه اول مشکل دارند و اگر با صبانت و پارس آنلاین و ... بقیه اقدام به خریدن بلیت کنید، مشکلی نیست.»

 

در ادامه راهبر گفت که حالا از هر جایی ممکن است این مشکل باشد و به شکایاتی اشاره کردیم که در سایت ورزش سه با حجم بالایی به دست ما رسیده است.
انتظارخیر سپس اینطور از پژمان راهبر سردبیر (مصاحبه کننده) پرسید که محتوای این شکایت چه می گوید و راهبر اینگونه پاسخ داد: می گویند نمی توانیم بلیت بخریم. خیلی شکایات زیاد است. از صد پیامی که ما داریم، 70 مورد مربوط به مشکلات بلیت فروشی است. شما می گویید از اینترنت خانگی استفاده کنید. اگر کسی نخواهد یا اصلا نداشته باشد، چه کاری باید بکند.»

انتظارخیر در ادامه توضیح داد: «ما با دوستان ایرانسل و همراه اول صحبت کرده ایم و آنها در حال درست کردن مشکل هستند. ظهر متوجه شدیم که این مشکل به خصوص از سوی ایرانسل بیشتر است. کسانی که نمی توانند هم سایت استفاده کند. این دیگر در حوزه من هم نیست. دوستان هم در حال تلاش هستند و ان شاالله این مشکل حل می شود. تا دقیقه 75 هم بلیت فروخته می شود و نگرانی از این بابت وجود ندارد. این چیزی نیست که بگوییم من نمی خواهم یا شما نمی خواهید. یک کاری است که اتفاق افتاده است و ان شاالله درست می شود.»

 

انتظارخیر واکنش به این پرسش که چرا در بازی تراکتور و پرسپولیس این مشکل وجود نداشته، بیان کرد: «ما شهر خودرو و ...، 60 هزار بلیت فروختیم. حالا این اتفاق افتاده است. گفتیم دوستان چک کنند، بررسی کنند و ان شاالله حل می شود.»

مدیر سامانه بلیت فروشی ورزشگاه های کشور در واکنش به این موضوع که آیا طی روزهای گذشته  این فرصت وجود نداشته که مشکلات حل شوند، عنوان کرد: «ببینید از اول هفته که نبوده. از دوشنبه بلیت فروشی را شروع کردیم که روز اول مشکلی نداشت. سه شنبه بعدازظهر متوجه این مشکل شدیم. تمام جوانب را بررسی کردیم و مشکلی نبود. از صبح 11:30 گفتیم که این مشکل را حل کنند.»

انتظارخیر در این لحظه گفت که مدیر او را می خواهد و باید به جلسه برود. پیش از اینکه او تماس را قطع کند، از او پرسیدیم که با این روشی که دنبال می کنند باز هم روز آینده عده ای از هواداران مقابل استادیوم می روند و هرج و مرج ایجاد می شود که او توضیح داد: «مردم بیایند و قدمشان روی چشم ما. بلیت بخرند و بیایند.»

 

پرسیدیم آنهایی که بلیت ندارند، چه کاری باید بکنند؟ انتظارخیر گفت: « بلیت بخرند و بیایند داخل. دیگر بلیت نخرند که من مسئول نیستم. آنهایی که بخرند، قدمشان روی چشم.»

به انتظارخیر توضیح دادیم که شما زیرساختی درست کرده اید ولی این زیرساخت کار نمی کند که او با رد این موضوع اینگونه حرف هایش را از سر گرفت: « زیر ساخت درست است و مشکلی ندارد. زیر ساخت درست است و خواهش می کنم که این مسائل را مطرح نکنید. شما می دانید چه می گویید و من هم می دانم چه می گویم. ما را اذیت نکنید.»

انتظارخیر در پاسخ به این انتظار جامعه فوتبال که آیا نباید پس از 6 سال مشکلات حل شوند، بیان کرد:« این موضوعات فنی است و ممکن است به مشکل بخورد.»

 

آخرین سوال از انتظارخیر این بود که با این وصف به نظر می رسد اصلا ورود شرکت توسعه و تجهیز با توجه به اینکه اصلا زیرساخت ها را در اختیار نداشته، غلط بوده که او ضمن تایید، تاکید کرد و افزود:« آها. این شد موضوعی دیگر که در حوزه من نیست. این را بزرگان و وزرا می دانند و من دیگر چیزی نمی توانم بگویم.»

دیدگاه‌ها