کد خبر : 1666782 | 16 بهمن 1398 ساعت 18:14 | 24.5K بازدید | 0 دیدگاه

دوقلوهای فولاد و دو گل نجات‌بخش(عکس)

آیاندا پاتوسی و لوسیانو پریرا دو مهاجم فولادی ها در دیدار امروز این تیم توانستند دو گل بسازند. یک غیرمستقیم و دیگری مستقیم. دو گلی که بازی گره خورده فولادی ها را با پیروزی تمام کرد.

به گزارش "ورزش سه"، فولادی ها امروز توانستند از پس تیم شهرخودرو بگذرند و مزد بازی خوب خود را با دو گلی که وارد دروازه این تیم کردند بگیرند. اما در میان بازیکنانی که در این دیدار به میدان رفتند دو مهاجم آفریقایی و برزیلی این تیم را باید موثرتر از بقیه بدانیم. آیاندا پاتوسی که اخیرا با پوشیدن پیراهن فولاد برای دومین بار در لیگ ایران آغاز به کار کرد در میانه های نیمه دوم که حملات تیمش گره خورده بود با ارسالی دقیق آغاسی، تا ارسال این بازیکن پس از برخورد به مدافع شهرخودرو اولین گل را برای فولادی ها به همراه داشته باشد و به این ترتیب بازیکن سابق استقلالی ها گلساز غیرمستقیم فولادی ها در اولین گل به ثمر رسیده این دیدار نام گرفت.

 

لوسیانو پریرا، مهاجم برزیلی شاغل در فوتبال ایران نیز توانست با تیزهوشی دومین گل بازی و تیمش را به ثمر برساند. این مهاجم که توانست از اشتباه هافبک شهرخودرو نهایت استفاده را ببرد پس از دزدیدن توپ، با شوتی دقیق و به موقع دومین گل فولادی ها را به ثمر رساند تا رسما پیروزی تیمش را پرگل تر کند و به همین ترتیب می توان گفت دو مهاجم خارجی فولادی ها که شاید بتوان آنها را دوقلوهای فولاد نامید سه امتیاز این تیم را برای دیدار امروز بیمه کردند.

 

1475997

 

1475998

 

1475999

 

عکس: مسعود اکبری

دیدگاه‌ها