کد خبر : 1666796 | 16 بهمن 1398 ساعت 19:02 | 7.6K بازدید | 0 دیدگاه

خبرنگاران هم جای من بودند، به نشست نمی آمدند؛

سرآسیایی: این اشتباهات و باخت به خاطر خستگی بود

سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو دلیل باخت تیمش را خستگی بیش از حد بازیکنانش عنوان می کند.

سرآسیایی: این اشتباهات و باخت به خاطر خستگی بود

به گزارش "ورزش سه"، مجتبی سرآسیایی سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو پس از شکست 2 بر صفر تیمش مقابل فولادخوزستان، اینگونه حرف هایش را در نشست خبری آغاز کرد: بازی خیلی جانداری بود؛ هم از لحاظ فنی و هم فیزیکی. فولادخوزستان واقعا شرایط خوبی دارد و فوتبال خوبی بازی می کند. به آقای نکونام تبریک می گویم. ما هم خیلی خوب شرایط را آنالیز کرده بودیم و فوتبال خوب و تاکتیکی ای پیاده کردیم ولی خستگی به دلیل بازی های متعدد، یک جایی بیرون می زد و این اشتباهات متعدد فردی به دلیل خستگی بچه ها است. به هر حال اجتناب ناپذیر است و باید در هر دو جبهه بجنگیم و تلاش کنیم.


او ادامه داد: شکل بازی اما 2 بر صفر نبود. باید به گردان هم تبریک گفت به خاطر شرایط خوبی که برای تیمش در بازی امروز رقم زد.


خبرنگاری از سرآسیایی در رابطه با دلیل عدم حضورش در کنفرانس خبری پیش از بازی پرسید و اینکه به همین دلیل، همکارانش از او سوالی نخواهند پرسید.

 

سرآسیایی در اینباره توضیح داد: «من در یک جمله خدمت شما توضیح می دهم که ذهن شما را درگیر نکند.  کلا از بازی قبل سه جلسه تمرین داشتیم که دو جلسه ریکاوری کردیم. دیروز تمرین داشتیم که مصادف بود با کنفرانس خبری. شما جای من بودید چه کاری انجام می دادید؟ خواهش کردم تمرین را عقب یا جلو ببرند که نشد و من ایستاده از شما عذرخواهی می کنم.»

 

دیدگاه‌ها