کد خبر : 1666879 | 17 بهمن 1398 ساعت 10:42 | 115.3K بازدید | 0 دیدگاه

مذاکرات رسمی فدراسیون با سرمربی کروات؛

اسکوچیچ نامزد جدید هدایت تیم ملی فوتبال ایران

خبرگزاری های مختلف از انتخاب دراگان اسکوچیچ کروات به عنوان سرمربی آتی تیم ملی خبر داده اند.

اسکوچیچ نامزد جدید هدایت تیم ملی فوتبال ایران

به گزارش "ورزش سه"، پس از خبری که فارس شب گذشته درباره مذاکره با این مربی اهل کرواسی منتشر کرد، سایر خبرگزاری ها نیز یکی در میان از توافق فدراسیون فوتبال با اسکوچیچ خبر داده اند که 48 ساعت پیش از سمت سرمربیگری نفت آبادان کنار کشید.

 

اسکوچیچ در فوتبال ایران سابقه هدایت تیم های ملوان، فولاد، خونه به خونه و نفت آبادان را دارد و از مربیان خوبی است که در فوتبال ایران به کار مشغول شده است. این مربی اهل کرواسی که در نیم فصل اول به عنوان بهترین مربی لیگ برتر از سوی برنامه ها و خبرگزاری های مختلف انتخاب شده بود، در نیم فصل دوم به دلیل شرایط نابسامان نفت آبادان را ترک کرد و حالا خبر مذاکره با او به عنوان گزینه جدید سرمربیگری تیم ملی به گوش می‌رسد.

 

البته انتخاب دراگان به عنوان سرمربی تیم ملی هنوز قطعی نیست و بنابر اخبار منتشره طرفین مشغول مذاکره با یکدیگرند. با این وصف و در شرایطی که در سه هفته گذشته اکثر اخبار حول و حوش حضور او در تیم ملی می‌گشت، این سرمربی با تجربه ایرانی از دور مذاکرات کنار گذاشته شده چرا که باشگاه سپاهان و کارخانه فولاد مبارکه، با جدایی امیر قلعه نویی مخالفت کرده اند.

 

دراگان اسکوچیچ امروز در جلسه ای با حضور کمیته فنی فدراسیون و اعضای کمیته تیم های ملی حاضر شد و درباره برنامه هایش برای آینده تیم ملی صحبت کرد اما قراردادی بین دو طرف امضا نشده است و این برخلاف خبری است که صبح امروز در خبرگزاری ها منتشر شده بود.

 

در حال حاضر نیز انتشار این خبر واکنش های مختلفی را بین هواداران فوتبال ایران برانگیخته و بازار اظهارنظر پیرامون حضور اسکوچیچ در تیم ملی فوتبال ایران داغ است. در نهایت تا زمانی تا زمانی که قراردادی امضا نشود، نمیتوان با قطعیت از حضور اسکوچیچ در تیم ملی صحبت کرد. به خصوص که امیر قلعه نویی نیز در چنین فضایی به نظر کارش با تیم ملی تمام شده بود اما در نهایت این اتفاق برای او رخ نداد.

دیدگاه‌ها