کد خبر : 1666900 | 17 بهمن 1398 ساعت 12:22 | 67.4K بازدید | 0 دیدگاه

با پهنای باند 400 گیگابیت بر ثانیه

دربی را با خیال آسوده از آنتن تماشا کنید

اپلیکشن آنتن پربیننده‌ترین ابزار تماشای فوتبال در بستر اینترنت در ایران است.

دربی را با خیال آسوده از آنتن تماشا کنید

به گزارش "ورزش سه"، حدود چهار سال پس از ارائه‌ی اولین نسخه از اپلیکیشنی که تنها برای تماشای مسابقات ورزشی طراحی شده است، این روزها هواداران فوتبال در ایران با خیال آسوده می‌توانند از هر جایی رقابت تیم‌های محبوب‌شان را ازطریق موبایل یا لپ تاپ تماشا کنند.

 

این خدمت نوینی است که اپلیکیشن آنتن به مخاطبان چند میلیونی خود ارائه می‌دهد و حالا در آستانه دربی 92 ظرفیت تازه‌ای از آنتن برای مخاطبانش آماده بهره‌برداری است. آنتن امروز با پهنای باند 400 گیگابیت بر ثانیه  آماده است تا با حداکثر کیفیت و ظرفیت، دربی را پیش چشم مخاطبان خود به نمایش بگذارد؛ این تمهید برای جلوگیری کامل از قطع ارتباط‌ احتمالی که با استقبال میلیونی از پخش دربی ممکن است رخ بدهد، اندیشیده شده است.

 

در شرایطی که شبکه سه سیما این مسابقه را به صورت مستقیم پخش خواهد کرد، اپلیکیشن آنتن هم به عنوان بهره‌بردار اختصاصی از پخش فوتبال در فضای وب آماده است تا امروز رکورد تازه‌ای را در این عرصه به ثبت برساند. در دربی قبلی (دربی 91 که بازی رفت دو تیم در لیگ نوزدهم بود) بیش از یک میلیون نفر تماشاگر بازی از آنتن بودند، که رکوردی جدید در بستر وب در سراسر ایران قلمداد می‌شد.

 

امروز با توجه به ظرفیت به وجود آمده همچنین کیفیتی که قرار است در اختیار مخاطبان این اپلیکیشن قرار داده شود، پیش بینی می‌شود که این عدد به دو برابر افزایش بیابد.

 

جلب رضایت مخاطبان میلیونی در پخش همزمان و با کیفیت این حساس‌ترین بازی لیگ برتر فوتبال ایران که از دیرباز محلی برای کری‌خوانی‌ها، رفاقت‌ها، رقابت‌ها و چشیدن ۹۰ دقیقه آدرنالین خالص بوده، همواره از اولویت‌های مجموعه‌ی آنتن به شمار آمده است.

 

امروز آنتن با برداشتن گامی بلند در جهت پخش دربی با بالاترین کیفیت و جلب رضایت مخاطب، سعی دارد تا همچنان بی‌رقیب در کشور و نزدیک‌ترین به استانداردهای جهانی باقی بماند.

 

آنتن این فرصت را برای مخاطب ایجاد می‌کند تا به سهولت در هر کجا که هستید از طریق موبایل، لپ تاپ و یا کامپیوترها خانگی خود، مسابقه‌ی امروز استقلال و پرسپولیس را از ساعت 15:30 تماشا کنید.

دیدگاه‌ها