کد خبر : 1666902 | 17 بهمن 1398 ساعت 12:36 | 21.4K بازدید | 0 دیدگاه

خرید سانچو هزینه زیادی برای لیورپول خواهد داشت

استیو مک منمن ستاره سابق لیورپول جیدون سانچو را بازیکنی آینده دار تلقی می‌کند.

خرید سانچو هزینه زیادی برای لیورپول خواهد داشت


به گزارش "ورزش سه"، علی رغم اینکه یورگن کلوپ از ترکیب حال حاضر خود رضایت کامل دارد اما شایعاتی درباره احتمال انتقال جیدون سانچو به آنفیلد مطرح شده است. ستاره آلمانی دورتموند که در زمستان نیز شایعاتی پیرامون جدایی او مطرح بود، نهایتاً در جمع زنبور ها ماندگار شد.

 

ستاره سابق لیورپول معتقد است که خرید جیدون سانچو گزینه خوبی برای این تیم خواهد بود. استیو مک منمن در این باره گفت: " من فکر می‌کنم که ترجیح او حضور در تیمی است که بتواند هر هفته در آن بازی کند و از این بابت فکر می‌کنم که مشکلی وجود ندارد. نکته دیگر بحث هزینه است. باشگاه چقدر باید برای هزینه کند؟ بدون هیچ شکی او دارای یک آینده روشن است. او واقعا در دورتموند فوق العاده عمل می‌کند و یک ستاره در آنجا به حساب می‌آید."

 

 

1476037

 

 

مک منمن در ادامه گفت: " اینکه آیا لیورپول در مقطع کنونی به دنبال خواهد رفت یا نه، چیزی است که من از آن اطلاعی ندارم. با این وجود فکر می کنم به خرید و پول زیادی را طلب می کند از طرف دیگر بسیاری از باشگاه‌ها به دنبال او هستند. خرید سانچو می تواند ۶۵ تا ۷۰ میلیون پوند هزینه به همراه داشته باشد که برای یک جوان مثل او بسیار زیاد است هر چند که آینده فوق العاده ای در انتظار اوست."

دیدگاه‌ها