کد خبر : 1667171 | 18 بهمن 1398 ساعت 17:59 | 18.1K بازدید | 0 دیدگاه

بیخود نبود 15 مربی می‌خواستند به پیکان بیایند؛

ویسی: شهریار مغانلو فعلا نصف علی دایی است!

سرمربی تیم پیکان به تمجید از بازیکنان این تیم و ظرفیت روحی روانی بالای آنها پرداخت.

ویسی: شهریار مغانلو فعلا نصف علی دایی است!

به گزارش "ورزش سه"، عبدالله ویسی پس از تساوی تیمش مقابل ماشین سازی گفت: به آقای فرکی به خاطر این تیم خوب تبریک می گویم که واقعا شایسته و لایق بود. تیمی که این طور فوتبال بازی می کند، جایگاهش این نیست. من نمی گویم که این تیم من است. من فقط آمده ام و جانشین آقای فرکی شده ام.

 

او افزود: یک بازی بسیار خوب مخصوصا از طرف تیم ما شاهد بودیم. خیلی خوب در تمام نقاط زمین بازی کردیم ولی متاسفانه بر خلاف جریان بازی گل خوردیم. بچه ها آنقدر توان و روحیه داشتند که بتوانند در دقیقه 87 به بعد جبران کنند و به آنها تبریک می گویم. امیدوارم این روند ما ادامه داشته باشد. تیم ماشین هم یک تیم خوب بود که ما از آنها بهتر کار کردیم و نتوانستند خودشان را آن طور که باید و شاید نشان بدهند. گل هایی که زدند واقعا حق ما نبود و شاید ظالمانه بود اگر ما می باختیم. خدا را شکر می کنیم که مساوی شد و دست پر برمی گردیم.

ویسی ادامه داد: نیمه اول تا قبل از اینکه گلی دریافت کنیم، خوب بازی کردیم اما بعد از گل 15 دقیقه بد بودیم. در نیمه دوم نفرات خیلی خوبی روی نیمکت داشتیم. توانستیم تعویض کنیم و خدا را شکر تعویض ها به ما کمک کردند. به نظرم این بازی بحث تاکتیکی نداشت. بحث روحی روانی داشت که تیم ما فوق العاده بود. یکی از تعویض های ما گل زد و یکی پاس گل داشت. نفر سوم هم دوندگی بالایی داشت و روی گل دوم ما تاثیر گذار بود. هر کس دیگری هم وارد زمین می شد، همین عملکرد را داشت.

 

سرمربی پیکان درباره این یک امتیاز گفت: ما محکوم بودیم به نباختن و بردن. وقتی عقب افتادیم مجبور بودیم دوباره یک امتیاز را پس بگیریم. بچه ها تلاش کردند. خود من هم کنار خط خیلی ذهنم برای نباختن باز بود و همین تفکر را به تیم القا کردیم و به بازی برگشتیم.

او در مورد توپ های هوایی عنوان کرد: تیمی که بازیکن قد بلند داشته باشد و از داشته هایش استفاده کند، هنرش است. ما امروز این هنر را نداشتیم هر چند ارسال های خوبی روی ضربات ایستگاهی انجام دادیم. باید تمرین کنیم و از بودن مغانلو که یک بازیکن فوق العاده است و فعلا فکر می کنم نصف علی دایی است و می تواند به فوتبال ملی ما کمک کند، استفاده کنیم. به هر حال من 2 روز است آمده ام و کار تاکتیکی خاصی نمی شد انجام دهیم.


ویسی درباره شرایط پیکان از نظر نفرات گفت: این تیم خیلی خوب بسته شده و به همین دلیل است که 15 مربی می خواستند به پیکان بیایند. اگر می دانستند این تیم می افتد، کسی نمی آمد. مطمئنا این تیم می ماند و جایگاهش هم بهتر از این است.

سرمربی پیکان در مورد اینکه احتمال بازگشت نتیجه را می داد یا نه، گفت: شما کارشناس هستید و می بینید که مربی از کنار خط شرایطش معلوم است. جایی که دو هیچ عقب بودیم، به بچه ها می گفتیم که حتما بازی را نمی بازیم و این به آنها القا شد که کار بزرگی کردند. رو به نیمکت هم زمانی که دو هیچ بودیم، گفتم که این بازی را نمی بازیم.

 

او در واکنش به اعتراضات کادر فنی ماشین سازی گفت: من مربی هستم و اگر بخواهم حرکاتی انجام دهم که به بازیکنانم القا شود، آنها هم تاثیر می پذیرند. آقای شیخ لاری را دوست دارم که بازیکن بزرگی بود و انسان باشخصیتی است اما این حرکات زیبنده نیست. همین ها باعث کارت زرد و قرمز تیم ماشین سازی شد. وقتی صفر صفر بودیم، یک ضد حمله زدیم و کمک داور به اشتباه آفساید گرفت. داور اشتباه می کند به هر حال. او هم انسان است. اما مطمئن باشید هند نبود و اینها عوام فریبی است. من به داور امروز 20 می دهم چون هم جوان است و هم خوش استیل. آینده داوری ایران است.

دیدگاه‌ها