کد خبر : 1667377 | 19 بهمن 1398 ساعت 19:51 | 17.6K بازدید | 0 دیدگاه

لوسیو:

دربی؟ تردیدی ندارم اینتر پیروز می شود

لوسیو، مدافع سابق و برزیلی اینتر خودش را یک بار دربی باز قهار می داند.

دربی؟ تردیدی ندارم اینتر پیروز می شود

به گزارش "ورزش سه"، در دوران حضور لویسو در اینتر، این باشگاه قدرت اول فوتبال ایتالیا بود و در دربی های فراوانی میلان را مغلوب می کرد. حالا و در آستانه دیدار حساس فردا شب بین میلان و اینتر، لوسیو مدعی شد تردیدی در مورد پیروزی تیم سابقش در دلامدونینا ندارد.

 

لوسیو گفت: "من در پنج دربی بازی کردم و در چهار بازی برنده شدم. یکی از این دیدارها شامل برتری 0-4 بود که وسلی اسنایدر به تازگی راهی اینتر شده بود و بازیکنی تاثیرگذار در آن مسابقه بود. مایکون و تیاگو موتا نیز موفق به گلزنی شدند و این یک نتیجه غیرمعمول برای یک دربی و دیدار کلیدی در آن فصل بود.

 

1475501

 

وقتی به یاد فصل سه گانه با اینتر می افتم، ژوزه مورینیو در خاطرم می آید. او شخصیت نیرومندی داشت و باعث پیشرفت من در دوران حرفه ایم شد. او بهترین مربی ای است که تاکنون با او کار کرده ام. همچنین من شور و شوق هواداران در هنگام راهیابی به فینال لیگ قهرمانان اروپا، ساعت ها قبل از بازی در مادرید، سوت پایان و جشن گرفتن در زمین با پسرم را به خاطر می آورم.

 

جدایی زودهنگام از یوونتوس؟ آنتونیو کونته مربی خوبی است، او با من تماس گرفت، زیرا لئوناردو بونوچی در معرض خطر یک محرومیت طولانی مدت بود، اما وقتی این اتفاق نیفتاد، من زمان حضور در ترکیب را نداشتم. به طور طبیعی، من هرگز آن عشقی که در اینتر به من ابراز می شد را در یوونتوس حس نکردم. من هیچ مشکلی با کونته ندارم و خوشحال می شوم که سرانجام اینتر دوباره یووه را برای فتح اسکودتو به چالش می کشد.

 

نتیجه دربی؟ اینتر 1-3 پیروز خواهد شد، من تردیدی ندارم. روملو لوکاکو یک شماره نه بزرگ برای اینتر است، زیرا او توانایی غلبه بر مدافعان را دارد."

دیدگاه‌ها