کد خبر : 1667456 | 20 بهمن 1398 ساعت 10:58 | 29.7K بازدید | 0 دیدگاه

پرسپولیس - الدحیل؛ در استادیوم کوچک دوحه

برخلاف دیدار دو سال قبل پرسپولیس و الدحیل که در استادیوم بین المللی خلیفه برگزار شد، دیدار این دو تیم این بار در استادیومی کوچک به انجام خواهد رسید.

پرسپولیس - الدحیل؛ در استادیوم کوچک دوحه

به گزارش "ورزش سه"، تیم پرسپولیس روز سه شنبه در حالی میهمان الدحیل خواهد بود که دو سال قبل نیز با این تیم دیدار کرد. سال 2018 بازی پرسپولیس و دحیل در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی برگزار شد  و در بازی رفت نیز تیم قطری میزبان بود. آن ها در استادیوم بزرگ شهر دوحه از سرخپوشان تهرانی میزبانی کردند؛ ورزشگاه بین المللی خلیفه که 50 هزار صندلی دارد و یکی ازمجهزترین ورزشگاه های آسیا محسوب می‌شود.

 

اما این بار استادیوم اختصاصی تیم الدحیل که حدود 10 هزار نفر را در خود جای می‌دهد، میزبان این مسابقه خواهد بود. استادیوم بن خلیفه که در قطر به ورزشگاه اختصاصی الدحیل معروف است، باوجود گنجایش پایین، امکانات بسیار خوبی دارد و ورزشگاه مجهز و مدرن محسوب می‌شود. قطری ها این استادیوم را در فاصله 2 سال ساختند.

 

اما باتوجه به کوچکی ورزشگاه، تنها 1000 بلیت به هواداران پرسپولیس خواهد رسید. آن هم در شرایطی که باتوجه به تعداد بالای ایرانی ها، طبیعتا استقبال از دو تیم پرسپولیس و استقلال نیز بیشتر از این تعداد است.

 

1476912

دیدگاه‌ها