کد خبر : 1667462 | 20 بهمن 1398 ساعت 11:12 | 27.7K بازدید | 0 دیدگاه

فدراسیون جای آدم‌های متخصص نیست!

آذری: دادکان و مصطفوی گفتند ثبت نام کن اما...

مدیرعامل باشگاه فولاد می گوید شرایط برای حضورش در انتخابات فدراسیون فوتبال مهیا نشده است.

آذری: دادکان و مصطفوی گفتند ثبت نام کن اما...

به گزارش "ورزش‌سه"، سعید آذری که امروز به فدراسیون فوتبال رفته بود، درباره علت حضورش عنوان کرد: دلیل حضورم این بود که فرم های هفت گانه انتخابات را برای برای باشگاه فولاد بگیرم. فکر می کنم اسامی نهایی کاندیداها نیز امروز معلوم شود و باید ببینیم مجمع به چه جمع بندی می رسد و امیدوارم اصلح ترین آدمی که ثبت نام می کند، انتخاب شود.


وی در پاسخ به این پرسش که آیا خودش در انتخابات حضور پیدا نمی کند، گفت: من 3 هفته پیش بیانیه ای نوشتم و گفتم که فوتبال برای فوتبالی ها است. چیزی که من الان می بینم شرایط برای حضورامثال من در فدراسیون مهیا نیست. مخصوصا امروز که به فدراسیون آمدم و فضا را دیدم مطمئن شدم شرایط برای حضور ما مهیا نیست. از طرفی منم به باشگاه فولاد تعهد دارم و با هواداران این تیم عهد نانوشته ای امضا کردم که ترجیح می دهم سر تعهدم باشم و وارد ساختار کلان فوتبال نشوم.


مدیرعامل فولاد درباره احتمال حضورش در هیات رییسه فدراسیون هم خاطرنشان کرد: من قبلا در هیات رییسه بودم و استعفا کردم. به این دلیل که مواردی موجود بود که با آمیزه های علمی و تجربی من همخوانی نداشت. احساس می کنم اینجا دنبال متخصص نیستند و شرایط انتخابات هم طوری رقم می خورد که اتفاق خاصی رخ ندهد. اسامی که مشخص شدند هم رای خواهند آورد و آنهایی که مستقل وارد عرصه انتخابات شوند، رای نخواهند آورد.


آذری همچنین گفت: من خواهشم از اعضای مجمع این است که آدمک نباشند و استقلال رای را از دست ندهند. کسی که می خواهد رییس شود باید ببینید در 4 سال گذشته چه کار بزرگی در فوتبال ایران انجام نداده است. من با بزرگانی مثل آقای دادکان، مصطفوی، عابدینی و علیرضا رحیمی صحبت کردم و همه آنها روی اینکه می توانم در پست حساس فدراسیون انجام وظیفه کنم نظر مثبتی داشتند اما با این شرایط امکان پذیر نیست. فکر می کنم در این برهه نیازی به وجود ما نیست.


وی در پایان افزود: امیدوارم هرکسی نامش از مجمع فدراسیون بیرون آمد، مورد حمایت قرار بگیرد. به هر حال هرکس خربزه می خورد پای لرزش هم می نشیند.

دیدگاه‌ها