کد خبر : 1667475 | 20 بهمن 1398 ساعت 11:50 | 20.5K بازدید | 0 دیدگاه

اگر رییس جدید نتواند مشکلات را حل کند، باید برود

کاشانی: آمده‌ام تا به فوتبال کمک کنم

کاندیدای ریاست فدراسیون فوتبال می گوید حضور بازنشسته ها در ورزش کشور مشکلی ندارد.

کاشانی: آمده‌ام تا به فوتبال کمک کنم

به گزارش "ورزش‌سه"، حبیب کاشانی مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس امروز برای ثبت نام در پست ریاست فدراسیون فوتبال اقدام کرد تا رسما یکی از کاندیداها باشد. کاشانی در جمع خبرنگارانی که به فدراسیون فوتبال رفته بودند، عنوان کرد: برای ریاست فدراسیون فوتبال ثبت نام کردم. شرایط فوتبال ما سخت است. من فکر کردم با شرایط موجود با سابقه ورزشی ای که دارم و تحصیلاتم در رشته حقوق بین الملل شاید بتوانم کمکی انجام بدهم.


وی ادامه داد: بالاخره اتفاقات خاصی در فوتبال رخ داده و همه را نگران کرده است. از طرفی تصمیم ای اف سی، از طرفی آقای ویلموتس و... همه مشکلاتی است که برای فوتبال ما پیش آمده است. مهم تر از همه تیم ملی است که شرایط خاصی دارد. اینها مردم را نگران می کند. شاید یکی از علت هایی که ثبت نام کردم این است که بتوانم کمکی انجام بدهم.


مدیرعامل سابق پرسپولیس درباره شایعه پرداخت خسارت سنگین به ویلموتس تاکید کرد: من هنوز قرارداد آقای ویلموتس را ندیدم. اجازه بدهید ببینید من در مجمع حضور خواهم داشت و بعد انتخاب می شوم یا نه. اگر همه این ها عملی شد باید ادامه دهنده راه فدراسیون باشیم. اگر فدراسیون قراردادی بسته که منجر به پرداخت خسارت است طبیعتا باید این غرامت را پرداخت کنیم. اما چون از قرارداد آقای ویلموتس اطلاعی ندارم بهتر است اظهارنظری انجام ندهم.


کاشانی درباره شایعاتی که درباره مهندسی انتخابات توسط برخی طیف های خاص شنیده می شود، خاطرنشان کرد: من هم مسائلی را شنیده ام. طبیعی است که از این اتفاقات برای انتخابات بیفتد. راجع به فدراسیون های دیگر هم مطرح شده است. من وظیفه خودم دانستم ثبت نام کنم و امیدوارم در فضایی دوستانه هرکس توانایی هایش را مطرح کند و اعضای مجمع بهترین انتخاب را داشته باشند که به سود فوتبال کشورمان شود. هرکسی انتصابی هم رییس فدراسیون شود و اگر نتواند مشکلات را حل کند، چند ماه بعد مجبور به جدایی می شود. امیدوارم کسی که رییس فدراسیون می شود، در جهت خدمت به فوتبال باشد.


وی افزود: اینکه ما مثلا در انتخابات AFC به آقای شیخ سلمان رای می دهیم نتیجه انتخاب او باید این باشد که این سازمان علیه ما بیانیه ندهد. یا انتخاب آقای اینفانتینو باید به سود ما باشد. همان زمان در سایت فیفا زده اند هوای ایران خوب نیست و این باعث می شود کنفدراسیون فوتبال آسیا آن بیانیه را بدهد. باید تعامل ها بیشتر شود تا به سود کشورمان استفاده و مشکلات را کم کنیم.


کاشانی درباره حضور بازنشسته ها در فوتبال بیان کرد: نظر شخصی ام این است که فوتبال NGO است. در فوتبال و ورزش چیزی به نام بازنشستگی معنی ندارد. در دنیا هم اینگونه است.

 

دوستانی که در مجلس هستند قابل احترامند قانونی را تنظیم کردند که بازنشسته ها کار نکنند. نظر شخصی ام به عنوان یک تحصیلکرده حقوق این است که ورزش ربطی به بازنشستگی ندارد.


وی در پاسخ به این پرسش که آیا خودش بازنشسته است، گفت: در حال حاضر معلم و شاغل هستم.

دیدگاه‌ها