کد خبر : 1667489 | 20 بهمن 1398 ساعت 12:36 | 22.6K بازدید | 0 دیدگاه

فشردگی بازی های باشگاهی اولین چالش اسکوچیچ

جلسه سرمربی تیم ملی در سازمان لیگ(عکس)

سرمربی جدید تیم ملی ایران امروز برای بررسی و هماهنگی برنامه های تیم ملی به سازمان لیگ رفت.

به گزارش" ورزش سه" دراگان اسکوچیچ سرانجام و بعد از ماه ها تلاش فدراسیون برای انتخاب سرمربی به این عنوان مهم رسید. سرمربی 51 ساله کروات که در نیم فصل اول صنعت نفت را تبدیل به یکی از قدرت های لیگ برتر کرد، در حالی هدایت تیم ملی را به عهده گرفت که رقابت های فشرده باشگاهی و نزدیک شدن به زمان برگزاری بازی های تیم ملی در رقابت های مقدماتی جام جهانی می تواند یکی از چالش های اصلی پیش روی او باشد.


اسکوچیچ امروز به سازمان لیگ رفت تا با سهیل مهدی رئیس سازمان لیگ درباره برنامه ریزی رقابت های باشگاهی فوتبال ایران صحبت کند. باید دید با توجه به فشردگی بالای مسابقات باشگاهی لیگ برتر، جام حذفی و رقابت های لیگ قهرمانان آسیا که به اندازه کافی تقویم فوتبال ایران را شلوغ کرده است سرمربی تیم ملی چه مدل برنامه آماده سازی را برای تیمش برای رقابت های حساس مقدماتی جام جهانی 2022 قطر مدنظر دارد.


نکته قابل توجه این است که سازمان لیگ به دلیل تعویق برخی از رقابت های باشگاهی از جمله بازی تیم های استقلال- فولاد در لیگ برتر و استقلال -سپاهان در جام حذفی عملا کار دشواری برای اتمام مسابقات لیگ برتر و جام حذفی در موعد مقرر دارد ضمن اینکه با توجه به بازی های مهم تیم ملی در رقابت های مقدماتی جام جهانی نیز شرایط برای برگزاری اردوهای آماده سازی این تیم می تواند دشوار باشد.

 

1476936

دیدگاه‌ها