کد خبر : 1667560 | 20 بهمن 1398 ساعت 16:46 | 21.4K بازدید | 0 دیدگاه

خوشحالم ذهنیت همه نسبت به نفت مسجدسلیمان تغییر کرده

نورمحمدی: قصد مصدوم کردن دیاباته را نداشتیم

مدافع نفت مسجد سلیمان با اشاره به تساوی تیمش مقابل سپاهان به عنوان مدعی قهرمانی، از انگیزه هم‌تیمی‌هایش برای موفقیت در ادامه مسیر گفت.

نورمحمدی: قصد مصدوم کردن دیاباته را نداشتیم

به گزارش "ورزش سه"، حامد نورمحمدی، مدافع میانی نفت مسجدسلیمان درباره تساوی مقابل سپاهان اصفهان گفت: ما بازی منطقی انجام دادیم و مقابل فشار خط حمله تیم سپاهان ایستادگی کنیم. می‌توانستیم در ضدحملات بهتر عمل کنیم اما برخلاف مسابقات گذشته اینطور عمل نکردیم. روزنه‌های دفاعی برابر سپاهان را بسته بودیم و یکپارچه عمل کردیم.

 

او ادامه داد: همه می‌دانند سپاهان تیم قدرتمندی است و هیچ تیمی در مسجد سلیمان به این اندازه روی ما فشار نیاورده بود. با توجه به بضاعتی که داریم امتیاز گرفتن در چنین مسابقاتی برای ما ارزشمند است. چون آنها قدرت زیادی در خط حمله داشتند و ما پس از بازی مقابل استقلال در این بازی حضور داشتیم طبیعی بود که دفاعی بازی کنیم. جا دارد از هوادارانمان که در این بازی همزمان با دربی در ورزشگاه حضور داشتند تشکر کنیم و نشان دادند که هواداران واقعی ما هستند.

 

مدافع نفت در خصوص اولین حضور احمد گوهری در ترکیب نفت مسجد سلیمان گفت: او در اولین بازی خیلی مطمئن بازی کرد. سوشا مکانی در نیم فصل اول برای تیم ما زحمت کشید و به هر دلیلی که خودش می‌داند از جمع ما جدا شد اما برای ما خوب کار کرده بود. ما به غیر از گوهری، فرعباسی را هم داریم که هر دوی آنها سنگربان‌های آینده داری هستند. مطمئن باشید که در سال‌های آینده می‌توانند در تیم‌های بزرگ بازی کنند.

 

نورمحمدی درباره حفظ فاصله امتیازی با تیم‌های مدعی در صدر جدول گفت: مطمئنا ما علاقه داریم چالشی که در ابتدای فصل داشتیم را ادامه بدهیم و توانستیم ذهنیت همه نسبت به تیم نفت را تغییر بدهیم. به نظرم الان همه تیم‌ها ما را به عنوان یک تیم منسجم می‌شناسند و امیدواریم در بازی‌هایی که پیش رو داریم بتوانیم به روند امتیازگیری ادامه بدهیم.


نورمحمدی درباره مصدومیت شیخ دیاباته در دیدار مقابل نفت مسجد سلیمان که منجر به غیبت این بازیکن در دربی شد گفت: خدا را شکر صحنه مصدومیت او موجود است و او در یک صحنه عضله چهار سر رانش کش آمد. به نظرم مصدومیت او به دلیل فشار بازی‌های استقلال بود و چون بازی‌ها فاصله کمی داشتند او آسیب دید. به هیچ عنوان چنین چیزی نه وجود داشته و نه بوده که ما بخواهیم او را مصدوم کنیم و این باورکردنی نیست که چنین مسائلی مطرح می‌شود.

 

او در پاسخ به این سوال که مشکلات مالی نفت برطرف شده یا خیر گفت: دریافتی که اکنون داریم نسبت به سایر تیم‌های لیگ برتری خوب است و جا دارد از مدیران این باشگاه تشکر کنیم که توانستند بخشی از قراردادهای‌مان را پرداخت کنند. قول‌هایی هم برای قبل از پایان سال داده‌اند که امیدواریم عملی شود. از این حیث عملکرد خوبی داشته‌اند و ما بازیکنان امیدواریم که ادامه دار باشد.

 

 

دیدگاه‌ها