کد خبر : 1667746 | 21 بهمن 1398 ساعت 16:37 | 46.7K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره قرضی بارسا پلن B تابستانی یورگن کلوپ

فیلیپه کوتینیو ممکن است تابستان 2020 به لیورپول برگردد. باشگاهی که ژانویه 2018 آن را با حواشی فراوان به مقصد بارسا ترک کرد.

ستاره قرضی بارسا پلن B تابستانی یورگن کلوپ

به گزارش "ورزش سه"، فیلیپه کوتینیو ستاره برزیلی با قرارداد قرضی از بارسا برای بایرن مونیخ بازی می کند. پس از یک سال و نیم ناموفق در بارسا در نهایت تصمیم بر این شد تا کوتینیو راهی بایرن شود. در قرارداد او بند خرید دائمی 120 میلیون یورویی وجود دارد ولی اخیرا بایرن تایید کرد که این بند را فعال نخواهد کرد و کوتینیو قاعدتا تابستان باید به بارسلونا برگردد. او در بارسا ماندنی نخواهد بود و باشگاه کاتالان در پی فروش او به باشگاهی دیگر است.

 

 

1477249

 

 

امروز دیلی اکسپرس گزارش داد که یورگن کلوپ سرمربی لیورپول به کوتینیو به عنوان پلن B خود نگاه می کند. در درجه اول او قصد دارد کای هاورتس هافبک هجومی لورکوزن را به برای تیمش جذب کند اما در صورتی که باشگاه آلمانی رقمی غیرمعقول را تقاضا کند، کلوپ به سراغ کوتینیو خواهد رفت.

قیمت کوتینیو پس از دو سال نصف شده است و الان ارزشی حدود 70 میلیون یورو دارد. بارسا اما با رقمی کمتر از 85 میلیون یورو حاضر به فروش کوتینیو نیست و بعید به نظر می رسد که لیورپول کوتینیو را با این رقم به خدمت بگیرد.

تابستان گذشته نیز لیورپول نسبت به بازگرداندن کوتینیو علاقه نشان داد ولی رقم مورد تقاضای بارسا 120 میلیون یورو بود و گفت و گو ها در همان مرحله اول پایان یافت.

 

 

دیدگاه‌ها