کد خبر : 1667800 | 21 بهمن 1398 ساعت 19:24 | 26.1K بازدید | 0 دیدگاه

معز علی: توانایی برد مقابل پرسپولیس را داریم

معز علی ستاره خط حمله الدحیل می‎گوید: ما توانایی شکست پرسپولیس را داریم چون برنامه های ویژه ای ریخته ایم و باید تمرکز داشته باشیم.

معز علی: توانایی برد مقابل پرسپولیس را داریم

به گزارش "ورزش سه"، معز علی به همراه سرمربی الدحیل در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس حضور یافت و گفت: ما توانایی لازم را برای شروع خوب مرحله گروهی لیگ قهرمانان داریم و می‌خواهیم برخلاف سال‌های قبل شروع خوبی در این مسابقات داشته باشیم. به خوبی از نقاط ضعف و قوت حریف مطلع هستیم و با پشتیبانی و حمایت هوادارانمان می‌خواهیم که سه امتیاز این بازی را در قطر حفظ کنیم.

 

وی در خصوص شروع لیگ قهرمانان عنوان کرد: با وجود تمام احترامی که برای حریفان قائل هستیم می‌توانیم به خوبی صدر نشین گروه‌مان شویم و با پیروزی برابر حریفان به سلامت از این دیدار عبور کنیم. همه تیم‌های حاضر در گروه ما قدرتمند هستند و در سطح بالایی فوتبال بازی می‌کنند.

معز علی مهاجم قطری الدحیل همچنین با اشاره به تقابل با پرسپولیس گفت: فردا ما می‌توانیم برابر پرسپولیس به برتری برسیم چرا که برای عبور از مرحله گروهی برنامه‌های خوبی داریم. ابتدا باید تمرکز کنیم و گل نخوریم. از طرفی تیم تغییراتی داشته و در بازی فردا نمی‌توان قول انجام بازی در همان سطوح گذشته را داد اما رفته رفته شرایط‌مان بهتر خواهد شد.

دیدگاه‌ها