کد خبر : 1667801 | 21 بهمن 1398 ساعت 19:50 | 28.2K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش جالب اریکسن به جو حاکم بر دربی میلان

کریستین اریکسن، ستاره دانمارکی اینتر، معتقد است که شور و هیجان دربی میلان و ورزشگاه سن سیرو کاملاً با لیگ برتر انگلیس تفاوت دارد.

واکنش جالب اریکسن به جو حاکم بر دربی میلان

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته دربی برگزار شد و اینتر به لطف بازگشت در نیمه دوم و با گل های مارسلو برزوویچ ، ماتیاس وسینو ، استفان دی فرای و روملو لوکاکو ، میلان را با نتیجه پر گل ۴-۲ شکست داد. کریستین اریکسن در بازی دیشب به عنوان بازیکن جانشین وارد زمین شد تا دومین بازی خود را در رقابت های سری آ برای نراتزوری انجام داده باشد.

 

ستاره ۲۷ ساله و دانمارکی اینتر بارها در دربی شمال لندن و حتی فینال لیگ قهرمانان اروپا به میدان رفته اما او درباره دربی میلان صحبت های متفاوتی را مطرح کرده است. اریکسن گفت: " این یک تجربه عالی بود. نیمه اول خوب نبودیم اما چنین بازگشت و پیروزی پرگلی بسیار ویژه بود. من توانستم با یک لبخند بزرگ ورزشگاه را ترک کنم."

 

 

1477312

 

 

اریکسن در ادامه گفت: " هواداران برنامه های بسیار ویژه ای داشتند؛ چیزی که شما نمی توانید آن را در لیگ برتر مشاهده کنید. در اینجا، شما واقعاً احساس می کنید طرفداران از لحظه ورود به اتوبوس تیم به شما فشار می آورند. آن ها دستان خود را در کنار اتوبوس تکان می دهند و شما احساس اشتیاق آنها را متوجه می شوید و می فهمید که این مسابقه چقدر مهم است."

دیدگاه‌ها