کد خبر : 1667899 | 22 بهمن 1398 ساعت 14:15 | 94.4K بازدید | 0 دیدگاه

یوونتوس آماده یک انتقال بزرگ؛

پپ سرمربی رونالدو می‌شود؟

به نظر می رسد که باشگاه یوونتوس، خواهان به خدمت گرفتن سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی یعنی پپ گواردیولا باشد.

پپ سرمربی رونالدو می‌شود؟

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می‌رسد که باشگاه‌ یوونتوس با ترغیب پپ گواردیولا برای ترک منچستر سیتی و حضور در بیانکونری، به دنبال انجام یک انتقال پر سر و صدا باشد.

 

منابع ایتالیایی تایید کرده‌اند که باشگاه یوونتوس برای آوردن سرمربی منچسترسیتی به تورین اولین پیشنهاد خود را که شامل مبلغ هنگفتی می شود، آماده کرده است.

 

از طرف دیگر نشریه سان گزارش داده که باشگاه یوونتوس بعد از انتصاب مائوریتزیو ساری به عنوان سرمربی خود در تابستان، حالا از این ایتالیایی راضی نیست و گواردیولا را به‌عنوان انتخابی بزرگ و البته بهتر برای خود می بیند.

 

 

1477431

 

 

رئیس باشگاه یوونتوس یعنی آندره آ آنیلی متقاعد شده که پپ گواردیولا حلقه مفقوده این باشگاه به حساب می آید. از طرف دیگر شرایط فعلی یوونتوس که بعد از شکست برابر ورونا به رتبه دوم جدول سقوط کرد، مائوریتزیو ساری و جایگاهش را به خطر انداخته است.

 

پپ گواردیولا در حال حاضر تا تابستان سال ۲۰۲۱ با باشگاه منچسترسیتی قرارداد دارد و همچنین سالیانه ۱۵ میلیون پوند حقوق دریافت می‌کند. اگر چه منچسترسیتی در فصل جدید نتایج خیلی خوبی کسب نکرده و قافله را خیلی زود به لیورپول باخته است اما به طور قطع مسئولان سیتی به راحتی حاضر به از دست دادن سرمربی اسپانیایی خود نخواهند بود.

 

 

1477432

 

 

این شایعات در حالی مطرح شده که سیتی باید حدود دو هفته دیگر در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف رئال مادرید برود؛ دیداری که برای پپ گواردیولا و تیمش یک چالش حیاتی به حساب می آید. با این وجود در صورت حذف از لیگ قهرمانان اروپا، راضی شدن سیتی و حضور پپ گواردیولا در تورین خیلی هم دور از انتظار نخواهد بود؛ اتفاقی که می تواند رقم زننده یک همکاری فوق العاده جذاب بین گواردیولا و کریستیانو رونالدو باشد.

 

 

1477433

دیدگاه‌ها