کد خبر : 1668008 | 23 بهمن 1398 ساعت 08:52 | 22.7K بازدید | 0 دیدگاه

آقای گل آسیا در نقش مینامیتو

معزعلی خاطرات تلخ جام ملت ها را زنده کرد

آقای گل آسیا شب گذشته در اولین هفته از ACL2020 خاطرات تلخ نیمه نهایی جام ملت های آسیا 2019 را برای فوتبالدوستان ایرانی زنده کرد.

به گزارش "ورزش سه"، دقیقا یک سال بعد از اتفاقات تلخ نیمه نهایی جام ملت های آسیا 2019 مقابل ژاپن بار دیگر فوتبال ایران این بار در رده باشگاهی به خاطر عدم رعایت اصول حرفه ای روز دنیا به سختی مجازات شد تا ضعف های فوتبالیست ها بیشتر از همیشه به چشم بیاید.


بهمن ماه سال گذشته در نیمه نهایی جام ملت ها مدافعان تیم ملی ایران برابر ژاپن به خاطر رها کردن بازی برای اعتراض به داور فرصتی طلایی در اختیار مینامینو ستاره این روزهای لیورپول دادند تا با تعقیب کردن توپ آن هم بدون توجه به تصمیم داور زمینه ساز اولین گل سامورایی ها در مصاف با شاگردان کی روش شود، گلی که شاکله اصلی ایران را از هم پاشید تا حسرت قهرمانی آسیا در دل طرفداران تیم ملی باقی بماند.


یک سال بعد از این اتفاق که جنجال های زیادی به راه انداخت یک بار دیگر مدافعان پرسپولیس به خاطر اعتراض به داور و رها کردن بازی به شدت مجازات شدند تا این بار معز علی آقای گل آسیا و ستاره الدحیل زمینه ساز این تنبیه بزرگ برای بازیکنان ایرانی شود. مهاجم دو ملیتی و سودانی الاصل عنابی ها با تعقیب توپ تا آخرین لحظه آن هم در شرایطی که مدافعانی همچون شجاع خلیل زاده و کنعانی زادگان بازی را رها و به داور معترض بودند زمینه ساز گل اول تیمش برای سوپرماریو شد تا نیش اول به پرسپولیس کار را تمام کند.

 

1477538

دیدگاه‌ها