کد خبر : 1668015 | 23 بهمن 1398 ساعت 09:16 | 19.8K بازدید | 0 دیدگاه

السومه بعد از غیبت دو هفته ای آفتابی شد

بازگشت ستاره سوری الاهلی مقابل استقلال

بعد از دو هفته غیبت به خاطر مصدومیت ستاره سوری الاهلی در اولین جلسه تمرین این تیم بعد از بازی با الوحده امارات پابه توپ شد.

به گزارش "ورزش سه"، عمر السومه ستاره سوری و کاپیتان این فصل الاهلی به عنوان یکی از کلیدی ترین بازیکنان در شرایطی دو هفته از ترکیب سبزهای جده دور بود که رسانه های نزدیک به این باشگاه از بازگشت او به تمرینات در آستانه رویارویی حساس با استقلال ایران خبر دادند.


عمر السومه دو هفته قبل در جریان بازی های لیگ عربستان با مصدومیتی روبرو شد که او را برای مدتی از تمرینات و بازی ها دور کرد تا جایی که کریستین گروس سرمربی سوئیسی بالاجبار در غیاب گلزن اول خود برابر الوحده امارات در اولین هفته از لیگ قهرمانان آسیا به میدان رفت و با تساوی زمین را ترک کرد.


حالا در آستانه دومین بازی با استقلال ایران در زمین ثالث خبرهای رسیده از اردوی الاهلی از بازگشت السومه به تمرینات و آمادگی او برای بازی های حساس پیش رو حکایت دارد. الاهلی روز جمعه در لیگ عربستان باید به مصاف الوحده برود سپس سه روز بعد یعنی دوشنبه آینده در شهر کویت از استقلال ایران میزبانی خواهد کرد که گفته می شود السومه مشکلی برای همراهی تیمش در این دو بازی ندارد.

 

1477545

دیدگاه‌ها