کد خبر : 1668355 | 25 بهمن 1398 ساعت 11:41 | 6.8K بازدید | 0 دیدگاه

در غیاب مدافع سابق استقلال؛

ترکیب احتمالی سایپا برابر تراکتور

شاگردان جوان صادقی برای حفظ روند رو به رشد خود، نیاز به کسب امتیاز در خانه حریف دارند.

ترکیب احتمالی سایپا برابر تراکتور

به گزارش "ورزش سه" هر چه به پایان لیگ نزدیک‌تر می‌شویم، تجربه بازیکنان جوان ابراهیم صادقی هم بیشتر می‌شود؛ این مسئله را نمودار نتایج آنها در هفته های اخیر به خوبی نشان می‌دهد. هر چند آنها در نیم فصل چند مهره باتجربه و کلیدی همچون خالد شفیعی و صادق بارانی را هم جذب کرده‌اند اما از درخشش جوانان این تیم در هفته های گذشته نیز نباید به سادگی عبور کرد.

 

آن‌سوی میدان ساکت الهامی باید برای غیبت مسعود شجاعی به عنوان یک مهره کلیدی در تیمش چاره‌ای بیندیشد و این‌سوی میدان هم برای عمق خط دفاعی‌اش، ابراهیم صادقی باید برای جایگزین آرمین سهرابیان دنبال مهره باشد تا بتواند برابر خط آتش خطرناک تراکتور مقاومت کند.

 

علی رغم آنکه از آخرین بازی که سایپا بدون گل خورده از میدان خارج شد، 6 مسابقه می‌گذرد اما با توجه به تجربه حامد فلاح زاده بازهم او امروز وظیفه حراست از دروازه تیمش برابر ستارگانی چون حمزاوی، انصاری، دژاگه و حاجی صفی را برعهده خواهد داشت.

 

در خط دفاعی، زوج خالد شفیعی را امروز احتمالا مجتبی لطفی شکل می‌دهد تا لطفی مهره جایگزین سهرابیان در دیدار امروز باشد؛ در راست و چپ خط دفاعی هم مثل همیشه سعید محمدفر و ابوالفضل جلالی برای تیم ابراهیم صادقی به میدان خواهند رفت.

 

1464004

 

در نیم فصل دوم وزن میانه میدان نارنجی‌پوشان به لحاظ تجربه با جذب مهره ارزشمندی چون صادق بارانی بیش از پیش شده است و او در کنار روزبه شاه علی‌دوست باتجربه وظیفه دارد امروز مقابل کمربند میانی مستحکم تراکتور با مهره‎هایی چون اکبر ایمانی و رضا اسدی ستاره سابق سایپایی‌ها ایستادگی کند.

 

بازگشت معین عباسیان به ارنج خودروسازان، تغییر احتمالی ابراهیم صادقی برای دیدار امروز خواهد بود که حسین کامیاب را به نیمکت می‌فرستد؛ امیرحسین حسین زاده ستاره خودروسازان در هفته های اخیر هم دیگر مهره تهاجمی سایپا خواهد بود.

 

برخلاف هفته های گذشته که رمضانی از روی نیمکت کار خود را آغاز می‌کرد و بلافاصله پس از ورود به میدان با تاثیرگذاری خود برای شاگردان صادقی مثمر ثمر واقع می‌شد، احتمالا امروز او از ابتدا در ترکیب سایپا قرار خواهد گرفت و در کنار رضا جعفری سرعتی و تکنیکی زوج خط آتش سایپایی‌ها را تشکیل خواهند داد.

 

ترکیب احتمالی سایپا تهران برابر تراکتور تبریز به شرح زیر است:

 

حامد فلاح زاده، مجتبی لطفی، خالد شفیعی، سعید محمدفر، ابوالفضل جلالی، روزبه شاه علی‌دوست، محمدصادق بارانی، معین عباسیان، امیرحسین حسین زاده، آرمان رمضانی، رضا جعفری

دیدگاه‌ها