کد خبر : 1668742 | 27 بهمن 1398 ساعت 11:50 | 31.7K بازدید | 0 دیدگاه

شماره 10 روی نیمکت می نشیند

استقلال با زوج"ارسلان- تبریزی"مقابل الاهلی

حتی اگر کادر پزشکی مجوز بازگشت به مستطیل سبز را برای برترین گلزن این فصل استقلال صادر کند بعید است کادر فنی از این بازیکن در ترکیب اصلی بهره ببرد.

استقلال با زوج"ارسلان- تبریزی"مقابل الاهلی 

به گزارش "ورزش سه"، مهدی قائدی بعد از چند روز فیزیوتراپی و دوری از تمرینات گروهی امروز در کویت تست پزشکی سرنوشت سازی را پشت سر می گذارد تا شرایطش برای حضور در دومین هفته از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مشخص شود. برترین گلزن این فصل آبی ها که در اربیل به سرنوشت شیخ دیاباته دچار شد در حالی با کاروان استقلال به کویت رفت که کادر پزشکی امیدوار است با ریکاوری و تمرینات اختصاصی مهاجم بوشهری به الاهلی برسد.


با این وجود از اردوی این تیم در کویت خبر می رسد حتی اگر مهدی قائدی مجوز کادر پزشکی برای بازی دریافت کند فرهاد مجیدی سرمربی استقلال برنامه ای برای استفاده از او در ترکیب اصلی نخواهد داشت چون در یکی دو روز گذشته روی استفاده از زوجی جدید و ذوب آهنی در ترکیب اولیه مقابل الاهلی حساب باز کرده است.


ارسلان – تبریزی؛ زوجی هستند که فرهاد برای استفاده از آنها در خط حمله برای بازی فردا برنامه دارد و در صورتی که قائدی به بازی برسد از مهاجم گلزن و بوشهری خود در نیمکت بهره خواهد برد تا برای دقایقی در نیمه دوم بهره ببرد در غیر این صورت روی سلامت او برای بازی های حساس پیش رو در رقابت های داخلی ریسکی انجام ندهد.

دیدگاه‌ها