کد خبر : 1668924 | 28 بهمن 1398 ساعت 09:58 | 5.6K بازدید | 0 دیدگاه

پاختاکور؛ بازی 6 امتیازی برای رحمتی و دوستان

تیم شهر خودرو امروز در دومین دیدار خود در مرحله ی گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف تیم پاختاکور می رود. تیم معروف ازبکی که قدرتی و فیزیکی فوتبال می کند. تیمی که سختکوش است و به همین خاطر سخت گل می خورد.

پاختاکور؛ بازی 6 امتیازی برای رحمتی و دوستان

به گزارش "ورزش سه"، این بازی برای سید مهدی رحمتی و دوستانش یک بازی 6 امتیازی است. کسب امتیاز در این بازی با توجه به نتایجی که در روز اول بازی ها رقم خورده بیشتر از هر مسابقه ای اهمیت دارد. به این دلیل که  در روز اول بازی ها شهر خودرو در برابر حریف عربستانی شکست خورد و این تیم به طور حتم امروز هم در بازی با شباب الاهلی امارات پیروز خواهد شد و شمار امتیازات خود را به عدد 6 خواهد رساند. از سویی پاختاکور هم در روز اول بازی ها در مصاف با شباب الاهلی امارات برنده شد و اگر امروز موفق به شکست تیم شهر خودرو شود همانند تیم عربستانی 6 امتیازی خواهد شد در حالی که شهر خودرو و تیم اماراتی بدون امتیاز باقی می مانند.

 

اگر این اتفاقات رخ دهد شهر خودرو بدون امتیاز راه سختی برای عبور از تیم  های 6 امتیازی و صعود به مرحله حذفی بازی ها خواهد داشت. از اینرو امروز باید با تمام قوا در برابر پاختاکور به میدان برود و به حداقل امتیاز بازی دست یابد. نتیجه مساوی جدا از اینکه شهر خودرو  را به یک امتیاز خواهد رساند موجب 6 امتیازی شدن پاختاکور نخواهد شد و اختلاف بین دو تیم سه امتیازی می ماند و این سه امتیاز به طور حتم در بازی های دور برگشت قابل جبران است. به خصوص که شهر خودرو در هر سه بازی دور برگشت میزبان است.

 

شهر خودرو اگر چه اولین فصل حضور در لیگ قهرمانان را تجربه می کند اما با بازیکنان باتجربه ای که در ترکیب دارد می تواند امروز با ارایه یک بازی منطقی در دفاع و حمله به حداقل امتیاز بازی دست یابد و خوشبینانه در انتظار بازی های دور برگشت باشد. اولین دوره حضور در بازی های لیگ قهرمانان آسیا در تضاد با ماجراجویی در این بازی ها نیست و شاید شهر خودرو اگر با نگاه بازی های پلی آف در این بازی به میدان برود حتی به سه امتیاز بازی هم دست یابد؛ اینکه بازی با پاختاکور آخرین فرصت است و اگر به سه امتیاز بازی دست پیدا نکند از جدول بازی ها کنار گذاشته خواهد شد.

دیدگاه‌ها