کد خبر : 1668988 | 28 بهمن 1398 ساعت 13:19 | 21.4K بازدید | 0 دیدگاه

پویول: معلوم نیست حتما از کاسیاس حمایت کنم

کارلس پویول، اسطوره باشگاه بارسلونا تاکید کرد هنوز صحبتی با ایکر کاسیاس در مورد انتخابات نداشته است.

پویول: معلوم نیست حتما از کاسیاس حمایت کنم

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای اخیر اخباری در مورد تمایل ایکر کاسیاس، دروازه بان سابق و پرافتخار تیم هایی چون رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا در انتخابات سال 2020 فدراسیون فوتبال اسپانیا و رقابت با لوییس روبیالس منتشر شده است. برخی مدعی شدن کارلس پویول، کاپیتان بزرگ بارسلونا در هزاره جدید در این انتخابات حامی کاسیاس خواهد بود، اما پویول مدعی شد هنوز با کاسیاس در این رابطه صحبت نکرده است.

 

1478713

 

کارلس پویول گفت: "من در توئیتر شایعاتی خواندم و متوجه شدم اخباری در مورد حضور من در کنار کاسیاس منتشر شده، اما در حال حاضر تنها می توانم به شما بگویم من هنوز با ایکر ملاقاتی نداشته ام. من نمی دانم کاسیاس قصد دارد در انتخابات شرکت کند یا خیر و حتی نمی دانم زمان برگزاری این رویداد چه زمانی خواهد بود، بنابراین نمی توانم در این رابطه صحبت کنم، پس من را خارج از این ماحرا بدانید.

 

من با کاسیاس دوست هستم و اگر با من تماس بگیرد قطعا به حرف هایش گوش خواهم داد، اما پیوستن به او موضوع دیگری است. اما دوستانی نیز در بارسلونا داشتم که با من تماس گرفتند، اما من در انتخابات به آنها ملحق نشدم. در این موقعیت شما باید قادر به قانع کردن مردم باشید، زیرا مسئولیت بزرگی پیش روی شماست. این لحظه ای حیاتی است که مشخص می کند یک فرد قصد دارد در انتخابات شرکت کند یا خیر."

دیدگاه‌ها