کد خبر : 1668993 | 28 بهمن 1398 ساعت 14:00 | 18K بازدید | 0 دیدگاه

کریستین گروس به الاهلی رضایت نداد؛

ضرر یک ساله حریف استقلال به 50 میلیارد می رسد!

باشگاه الاهلی عربستان برای جدایی توافقی با سرمربی سوئیسی خود به توافق نرسیده است.

به گزارش "ورزش سه"، تیم الاهلی عربستان در حالی امشب در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا به مصاف استقلال ایران می رود که به تازگی سرمربی خود را اخراج کرده است.

 

کریستین گروس که خود در نیم فصل اول جانشین برانکو ایوانکوویچ شده بود، پس از شکست مقابل الوحده در لیگ عربستان طاقت مدیران این باشگاه را به آخر رساند و از سمت هدایت الاهلی اخراج شد.

 

اما پروسه جدایی گروس از الاهلی به شکلی که انتظار می رفت، طی نشد. مدیران باشگاه الاهلی توقع داشتند قرارداد او را به صورت توافق دو طرفه فسخ کنند و این پیشنهاد را به او دادند ولی گروس حاضر نشد چنین موضوعی را قبول کند.

 

1478717

 

سرمربی سوئیسی از الاهلی کل پول بابت مدت قراردادش را درخواست کرده و حتی مبلغ قید شده به عنوان بند فسخ در قرارداد خود را نیز طلب کرده است. این ارقام روی هم 6 میلیون ریال سعودی معادل حدود 23 میلیارد تومان است که ضرر بزرگی را متوجه این باشگاه می کند. الاهلی ابتدای فصل هم قراردادی 7 میلیون ریالی با برانکو بسته بود و پول این سرمربی کروات را هم پس از اخراج پرداخت کرد.

 

به این ترتیب تا همین مقطع از فصل، الاهلی عربستان به خاطر اخراج دو سرمربی خارجی محکوم به پرداخت یک بدهی 50 میلیارد تومانی شده و چنین رقم هنگفتی از بدهی را برای خود تراشیده است.

دیدگاه‌ها