کد خبر : 1669002 | 28 بهمن 1398 ساعت 14:30 | 33.4K بازدید | 0 دیدگاه

جانشین دمبله مشخص می شود

رسمی؛ بارسا و دریافت مجوز جذب مهاجم

فدراسیون فوتبال اسپانیا و اتحادیه لالیگا امروز برای بارسلونا مجوز جذب مهاجم را صادر کردند.

رسمی؛ بارسا و دریافت مجوز جذب مهاجم

به گزارش "ورزش سه"، عثمان دمبله پس از جراحی در فنلاند، مشخص شد که باید شش ماه به دور از میادین بماند و عملا فصل جاری را از دست داده است.

 باشگاه بارسلونا پنجشنبه گذشته اطلاعات پزشکی مربوط به دمبله را به کمیته پزشکی لالیگا ارائه داد. تمام مدارک مربوط به جراحی دمبله و نظر جراحان در مورد میزان مصدومیت و مدت دوری به کمیته پزشکی ارائه شد و سپس این کمیته سه روز فرصت داشت تا نظر نهایی خود را اعلام کند. آنها باید مشخص می کردند که بارسا مجوز خرید مهاجم خواهد داشت یا خیر.

 

 

1477788

 

 

در نهایت امروز این مجوز صادر شد و حالا سران بارسا می توانند با خیال آسوده و طی 15 روز برای جذب مهاجم جدید اقدام کنند. هدف سران بارسا البته این است که مهاجم جدید تا بازی روز شنبه آتی برابر ایبار در دسترس باشد. برای این مهم، آنخل مهاجم ختافه، لوکاس پرز مهاجم آلاوس، مارتی مهاجم لوانته و برایثویت مهاجم لگانس مدنظر سران بارسلونا هستند و باید دید کدام یک افتخار پوشیدن پیراهن این باشگاه را پیدا خواهند کرد.

بارسلونا در حال حاضر تنها مسی، آنسو فاتی و گریزمان را در فاز حمله در اختیار دارد. مهاجم جدید البته تنها در لالیگا مجوز بازی خواهد داشت و در لیگ قهرمانان نمی تواند به میدان برود.

 

 

1478728

 

 

دیدگاه‌ها