کد خبر : 1669141 | 28 بهمن 1398 ساعت 23:19 | 76.2K بازدید | 0 دیدگاه

سرنوشت صعود در دست استقلال

استقلال در روزی که می توانست حداقل با نتیجه تساوی بازی برابر الاهلی را به پایان برساند، شکست خورد تا به رده سوم جدول سقوط کند.

 سرنوشت صعود در دست استقلال

به گزارش "ورزش سه" امشب هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا با دو بازی در گروه اول پیگیری شد که الوحده امارات با یک گل الشرطه عراق شکست داد و استقلال 2 بر یک مغلوب الاهلی عربستان شد تا نمایندگان عربستان و امارات با 4 امتیاز صدر جدول را در اختیار بگیرند و استقلال با گل زده بیشتر بالاتر از الشرطه در رده سوم جدول قرار گیرد.


استقلال هر چند بازی را واگذار کرد ولی همچنان می تواند گزینه صعود حتی به عنوان تیم اول باشد.


بازگشت مصدومان و دو بازی داخل خانه با نمایندگان عراق و امارات به همراه قدرت بیشتر نماینده کشورمان از دیگر تیم ها که امشب با  30 درصد توان این تیم کاملا هویدا بود و استقلال چه در موقعیت گل و چه در درصد مالکیت و تعداد پاس ها بهتر از نماینده عربستان نشان داد، می تواند روی خوش فوتبال را به نماینده کشورمان در هفته های آینده نشان دهد تا  فاصله 3 امتیازی از دو تیم اول جدول جبران شود .


تکمیل شدن ترکیب اگر با  کسب پیروزی برابر الوحده در امارات همراه باشد، بیلان آبی ها را علیرغم باخت امشب در دور رفت رقابت ها مناسب جلوه خواهد داد.
بعد از گذشت دو بازی در گروه اول می توان نتیجه گرفت دو تیم صعود کننده از گروه از بین سه تیم الوحده امارات، الاهلی عربستان و استقلال ایران خواهند بود که استقلال سه بازی از چهار بازی باقی مانده اش با این دو تیم است و این یعنی سرنوست صعود در دستان خود استقلال است.


شخصیت استقلال در آسیا و بازگشت بازیکنان اصلی به ترکیب تیم، استقلال از دور گروهی رقابت ها به مرحله حذفی خواهد رساند.

 

فرزام محمدعلیها

دیدگاه‌ها