کد خبر : 1669146 | 28 بهمن 1398 ساعت 23:26 | 57.4K بازدید | 0 دیدگاه

کلکسیون ستاره بارسا تکمیل شد

جایزه بهترین ورزشکار سال برای مسی و همیلتون (عکس)

لیونل مسی و لوئیس همیلتون به شکل مشترک جایزه لاروس را کسب کردند.

جایزه بهترین ورزشکار سال برای مسی و همیلتون (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا و لوئیس همیلتون، راننده شرکت مرسدس بنز امشب به شکل مشترک جایزه لاروس که به بهترین ورزشکار هر سال میلادی اهدا می شود را کسب کردند.

 

 

1478891

 

 

این دو فوق ستاره دنیای ورزش در راه کسب این جایزه اسکار وودز، مارک مارکز، رافائل نادال و اریود کیپچونگ را پشت سرگذاشتند. مسی و همیلتون در رأی گیری از بزرگان سابق ورزش که اعضای آکادمی لاروس را تشکیل می دهند، مقام اول را کسب کردند.

 

لوئیس همیلتون که به شکل حضوری در این مراسم شرکت کرده بود جایزه خود را از سرمربی سابق آرسنال یعنی آرسن ونگر دریافت کرد. این راننده بریتانیایی سال فوق العاده ای را پشت سرگذاشت و موفق شد به ششمین قهرمانی خود در رقابت های فرمول یک دست پیدا کند.

 

 

1478889

 

 

با این وجود فوق ستاره آرژانتینی بارسا یعنی لیونل مسی در این مراسم حضور نداشت. مسی اما در پیامی ویدئویی از عدم حضور در این مراسم عذر خواهی کرد و گفت:" عذرخواهی می‌کنم که نتوانستم امشب در این مراسم شرکت کنم. من واقعا قصد داشتم که در آنجا باشم اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد. من می خواهم از لاروس به خاطر این جایزه تشکر کنم. حقیقت این است که این یک جایزه بسیار ویژه است و من افتخار می کنم که برای اولین بار کسی هستم که از یک ورزش تیمی موفق به کسب این جایزه شدم. بسیار از شما متشکرم."

 

 

1478888

 

 

فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا به اولین بازیکنی تبدیل شد که موفق شده به عنوان یک فوتبالیست جایزه لاروس را از آن خود کند. مسی که در سال ۲۰۱۹ جایزه بهترین بازیکن سال فیفا و توپ طلا را از آن خود کرده بود، حالا جایزه لاروس را هم به دست آورد تا ویترین افتخاراتش تکمیل شده باشد.

 

 

دیدگاه‌ها