کد خبر : 1669248 | 29 بهمن 1398 ساعت 15:40 | 26.7K بازدید | 0 دیدگاه

سخنرانی انگیزشی گواردیولا برای حذف رئال

پپ گواردیولا در تمرین شنبه گذشته منچسترسیتی بازیکنانش را به تمرکز کامل روی بازی با رئال ترغیب کرد.

سخنرانی انگیزشی گواردیولا برای حذف رئال

به گزارش "ورزش سه"، جمعه گذشته بود که یوفا اعلام کرد منچسترسیتی به دلیل نقض فیرپلی مالی از حضور در تمام رقابت های اروپایی دو فصل پیش رو محروم خواهد بود. خبری حیرت انگیز که سیتی را وارد شوک بزرگی کرد. در چند روز اخیر اخبار و شایعات مختلفی در مورد سیتی منتشر شده است.

برخی منابع خبر از جدایی پپ گواردیولا در پایان فصل داده اند و برخی دیگر نیز مدعی شده اند ستاره های سیتی اگر فرجام خواهی باشگاه به نتیجه نرسید قراردادشان را فسخ خواهند کرد. حتی گفته می شود قهرمانی های چند سال اخیر سیتی نیز پس گرفته خواهند شد.

 

 

1479050

 

 

طبق ادعای میرر، روز شنبه پپ گواردیولا بازیکنانش را پس از 5 روز مرخصی در کمپ آکادمی گرد هم جمع و برای آنها سخنرانی کرد. حرف های پپ انگیزشی و تهییج کننده بود و او به خصوص از ستاره هایش خواست که روی لیگ قهرمانان و بازی با رئال مادرید تمرکز کنند. پپ قهرمانی در چمپیونزلیگ را بهترین پاسخ به حکم سنگین یوفا می داند و مانع اول او نیز غول بزرگ اسپانیایی است.

پپ به بازیکنانش گفت:« ما باید نشان دهیم که یک تیم فوتبال هستیم و نه تیمی وابسته به پول. محرومیت اخیر متوجه باشگاه است و نه ما. به شما اطمینان می دهم که اگر به لیگ دو هم برویم، من در سیتی خواهم ماند. باید روی ادامه لیگ و به خصوص بازی با رئال در لیگ قهرمانان تمرکز کنیم. دیگر حق هیچ اشتباهی نداریم و باید در چمپیونزلیگ قهرمان شویم.»

 

 

1475289

دیدگاه‌ها