کد خبر : 1669284 | 29 بهمن 1398 ساعت 18:00 | 8.5K بازدید | 0 دیدگاه

وراتی:

دورتموند غیرقابل پیش‌بینی و خطرناک است

مارکو وراتی ستاره ایتالیایی پی اس جی دورتموند را حریفی غیرقابل پیش بینی می‌داند.

دورتموند غیرقابل پیش‌بینی و خطرناک است

به گزارش "ورزش سه"، امشب در زیگنال ایدونا پارک، بوروسیا دورتموند میزبان پی اس جی از دور رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان است. دیداری که در آن شاهد دوئل های جذابی خواهیم بود. در دورتموند ارلینگ هالند بزرگترین خطر برای پی اس جی است و تیم پاریسی هم نقاط قوت خود همچون کیلیان امباپه و نیمار را در اختیار دارد.

پی اس جی در سه سال گذشته هرگز نتوانست از یک هشتم نهایی فراتر برود و امسال قصد طلسم شکنی دارد.

 

 

1411446

 

 

مارکو وراتی، هافبک ایتالیایی پاری سن ژرمن درباره دورتموند گفت: «وقتی به خانه می‌رفتم، نمی‌توانستم به دورتموند فکر نکنم و بازی‌های این تیم را نگاه می‌کردم. دورتموند تیمی استثنایی است و هر احتمالی برابر این تیم وجود دارد.

دورتموند این توانایی را دارد که 5-3 به پیروزی برسد و یا با همین نتیجه تن به شکست دهد. آن‌ها یک شاخصه مهم دارند و آن این که با شور و هیجان زیادی بازی می‌کنند و هیچ وقت تسلیم نمی‌شوند و این باعث می‌شود تا بتوانند هر نتیجه‌ای را عوض کنند و یا رقم بزنند.

بازی دورتموند برابر اینتر را نگاه کردم. دورتموند در نیمه نخست با دو گل تن به شکست داده بود اما در نیمه دوم سه گل به ثمر رساند و صعود کرد. ما باید بسیار هوشیار باشیم؛ چراکه دورتموند غیر قابل پیش بینی و خطرناک است. آنها توان رقم زدن هر نتیجه‌ای را دارند و هیچ وقت تسلیم نمی‌شوند.»

 

 

1478048

دیدگاه‌ها