کد خبر : 1669418 | 30 بهمن 1398 ساعت 11:49 | 9.9K بازدید | 0 دیدگاه

مدیر عامل نساجی و ادامه راه سعید آذری

در فوتبال ایران تا تیم با بحران مواجه می شود مدیر عامل به جای مدیریت بحران و تدبیر برای رفع مشکلات با حذف سرمربی صورت مسئله را پاک می کند در حالی که در بسیاری از نمونه ها این تغییرات نتیجه مثبتی به دنبال نداشت.

به گزارش "ورزش سه"؛ البته هستند مدیرانی که در چنین مواقعی به جای فرار از بحران با آن گلاویز می شوند و به قول فوتبالی ها بحران را مدیریت می کنند. یکی از این مدیران سعید آذری است. او در تیم ذوب آهن بارها و بارها از مربیان جوان تیمش حمایت کرد و به طور حتم اگر این فصل هم مدیر عامل باشگاه ذوب آهن می ماند، اکنون علیرضا منصوریان سرمربی تیم بود. در گذشته به معنی واقعی کلمه، حمایت او از مربیانی چون یحیی گل محمدی و مجتبی حسینی را دیده بودیم.

 

در فوتبال این فقط مربی نیست که سبب نتیجه می شود. به واقع صرف یک مربی خوب تیم را به موفقیت نمی رساند. برای موفقیت در فوتبال جدا از یک مربی خوب به عوامل متعددی نیاز است که یکی ازاین ها پرداخت به موقع دستمزدها از سوی باشگاه است. بنابراین وقتی تیم نتیجه نمی گیرد تنها مربی مقصر نیست و این ایده ی مدیریتی سعید آذری است که به نظر می رسد از سوی علی امیری مدیر عامل جوانی نساجی ادامه پیدا کرده است. مدیر استقلالی که پیش تر به همراه نساجی صعود به لیگ برتر را تجربه کرده بود در روزهای زمزمه برکناری رضا مهاجری و جایگزینی مربی جدید از این مربی حمایت کرد و گفت فصل را با رضا مهاجری شروع کرده ایم و با او هم به پایان می بریم. او علاوه بر حضور در تمرین و اعلام رسمی نزد بازیکنان در خصوص حمایت همه جانبه باشگاه از سرمربی به توصیه رضا مهاجری، سیروس دین محمدی را هم به کادر فنی تیم اضافه کرد تا به جای پاک کردن صورت مسئله در حل بحران به تیم نساجی کمک کند.

 

تیم نساجی با اینکه دور برگشت با شکست تیم های گل گهر و پیکان شروع خوبی در بازی ها داشت از سه بازی اخیر با سایپا، شاهین شهرداری بوشهر و پارس جنوبی تنها یک امتیاز گرفته است که این ناراحتی برخی از تماشاگران تیم را به همراه داشت. با این وجود نساجی تیم یازدهم جدول است و نه تنها خطر سقوط را احساس نمی کند بلکه این فرصت را دارد با تکرار بازی های خوب موقعیت خود را در جدول رده بندی ارتقاء بخشد.

 

1479275

دیدگاه‌ها