کد خبر : 1669443 | 30 بهمن 1398 ساعت 13:55 | 52.4K بازدید | 0 دیدگاه

نیمه غیرقابل پیش‌بینی السد در جاسم بن حمد؛

عفیف و هیدوس- بهترین‌های آسیا را نمی‌شد بگیری!

دو ستاره السد در چپ و راست این تیم که شاید بهترین های آسیا در این دو پست باشند، در بازی دیروز همان کاری را کردند که در جلسه آنالیز به بازیکنان سپاهان تذکر داده شده بود.

عفیف و هیدوس- بهترین‌های آسیا را نمی‌شد بگیری!

به گزارش "ورزش سه"، بعد از یک نیمه پایاپای و در شرایطی که سپاهان حتی می توانست دروازه السد را در جاسم بن حمد باز کند، سرمربی طلایی پوشان که در کنار خط با حرارت عجیب و غریب مشغول هدایت بازیکنانش بود، خیلی زودتر از حد انتظار مجبور به پذیرفتن برتری حریف شد. این لحظه ای بود که مهدی کیانی قصد داشت مرتضی منصوری را با یک پاس عمقی در محوطه جریمه السد صاحب توپ کند اما قطع توپ از سوی مدافع وسط السد و سپس ارسال سریع آن به خط جلو، مانور بغداد بونجاح و پاس او به اکرم عفیف که در بهترین جای ممکن جایگیری کرده بود گل اول را وارد دروازه پیام نیازمند کرد که در طول مسابقه نمایشی فراتر از تصور داشت.

 

عفیف که بین دو نیمه زودتر از همه بازیکنان السد وارد میدان شده و در تونل ورزشگاه خانگی بازیکنان حریف را برانداز می کرد آنقدر اعتماد به نفس داشت که پیش از عبور توپ از خط دروازه مطمئن از گل شدن ضربه آرامش به سمت نیمکت خودی رفت تا گل را جشن بگیرد. او مرد سال فوتبال آسیا و ستاره تیم در مسابقه روز گذشته بود. در شرایطی که گابی، جونگ، پدرو، بغداد و البته حسن هیدوس نیز کارشان را بدون نقص انجام دادند.

 

 

1479167

 

اکرم عفیف باز هم یک نمایش خوب را در برابر تیم های ایرانی از خود به جا گذاشت و مقاومت پیام نیازمند را با گل چیپ خود شکست.

 

 

روی صحنه گل دوم باز هم بغداد بونجاح بود که توپی را از سمت راست تصاحب کرد و در شرایطی که هیدوس در تیر دورتر قرار داشت پاس عرضی را به سمت دروازه نیازمند ارسال کرد که هیدوس با یک استارت سریع و ضربه ای تماشایی با پشت پا توپ را از روی پای نیازمند و مصلح وارد دروازه کرد.

 

1479319

 

حسن الهیدوس یکی از شب های درخشان خود را در جاسم بن حمد سپری کرد و 2 بار دروازه نماینده ایران را گشود.

 

 

در این لحظات امیر قلعه نویی دیگر آن مربی مهاجم کنار زمین نبود و دست را زیر چانه گذاشته و جابجایی های غیر قابل مهار ستاره های السد را تماشا می کرد. او که مرتضی منصوری را بیرون کشید و رضا میرزایی جوان را به زمین آورد تا عفیف را مهار کند آشکارا تفاوت سطح اول آسیا و مدافعان کناری تیمش را احساس کرد. عفیف چند دقیقه بعد با دور زدن محمد طیبی، توپی را از سمت چپ دریافت کرد و با عبور از شایان مصلح تا نزدیکی خط شش قدم پیش رفت و با ارسال آن به بیرون گل سوم را ساخت گلی که باز هم توسط حسن هیدوس شیرازی الاصل به ثمر رسید. بازیکنی درخشان، تکنیکی، خوش اخلاق و باتجربه که محور موفقیت های قطر و السد در دو سال گذشته بوده است.

 

البته هیدوس کمی بعد از گل سوم در برخورد با شایان مصلح دچار مصدومیت شد و احتمالا تا پایان سال با السد نخواهد بود تا نگرانی های ژاوی هرناندس در نشست مطبوعاتی درست از آب دربیاید. ستاره سابق بارسلونا در پاسخ به سوال خبرنگار ورزش سه درباره هیدوس و عفیف گفت: این دو بهترین های آسیا در پست خود هستند و کاملا در لول بازی کردن در بالاترین سطح لالیگا (اگر بخواهم مقایسه کنم) من هر روز درباره کیفیت بازیکنانم با آنها حرف می زنم و فکر می کنم اگر این دو نفر دوست داشته باشند خیلی راحت می توانند فوتبالشان را در لالیگا ادامه دهند اگرچه من اینجا در السد به آنها نیاز دارم.

 

1479321

 

شب خیره کننده دوحه البته برای هیدوس خوب تمام نشد و مصدومیت دقایق پایانی منجر به دوری چند ماهه او از میادین شد.

 

 

* این گزارش را با مرور آمار هیدوس و عفیف مقابل تیم های ایرانی تمام می کنیم:

 

اکرم عفیف: 3 گل - 2 پاس گل
حسن هیدوس: 2 گل - 1 پاس گل

دیدگاه‌ها