کد خبر : 1669743 | 02 اسفند 1398 ساعت 15:35 | 54.7K بازدید | 0 دیدگاه

آلگری:

رونالدو بزرگ است، اما نه به بزرگی یوونتوس

ماسیمیلیانو آلگری معتقد است که نام باشگاه یوونتوس بزرگ‌تر از هر نامی، حتی رونالدوست.

رونالدو بزرگ است، اما نه به بزرگی یوونتوس

به گزارش "ورزش سه"، مکس آلگری سرمربی سابق یوونتوس که از تابستان گذشته بدون تیم است، یکی از سوژه‌های همیشگی برای تیم‌های بزرگی محسوب می‌شود که مربی خود را برکنار می‌کنند. نام آلگری در این مدت به تیم‌های مختلفی پیوند خورده است اما او همچنان اصرار دارد که در فصل جاری هدایت هیچ باشگاهی را قبول نکند.

آلگری که برای معرفی کتابش در پاریس حضور دارد، سکوتش را در مصاحبه با نشریه اکیپ شکست و گفت که تابستان با تیمی جدید به دنیای مربیگری باز خواهد گشت.

 

 

1479758

 

 

آلگری در پاسخ به سؤالی در مورد رونالدو گفت: "رونالدو از لخاظ ذهنی یک الگوی باورنکردنی برای هر فوتبالیستی است. او پنج بار توپ طلا را برده و فاتح پنج لیگ قهرمانان نیز شده است. رونالدو ثروت فراوانی از راه فوتبال کسب کرده و همواره این سؤال پیش می‌آید که او برای ادامه فوتبالش دیگر به چه انگیزه‌ای نیاز دارد؟ ولی همیشه می‌بینید که او یکی از مدعیان کسب افتخارات فردی و تیمی است.

برای کسب موفقیت، باید سخت تلاش کنید و در این راه باید قید چیزهای زیادی را بزنید. با فداکاری است که یک فوتبالیست می‌تواند به جایگاه‌های بالایی برسد و از این حیث رونالدو یک الگوست. با وجود این نه رونالدو و نه هیچ بازیکنی بزرگ‌تر از باشگاه یوونتوس نیست. باشگاه همیشه در درجه نخست اهمیت قرار دارد. رونالدو با این ذهنیت، کمک کرده تا یوونتوس همچنان بخت اول قهرمانی در ایتالیا باشد و یکی از بخت‌های قهرمانی اروپا؛ ولی تحت هر شرایطی یوونتوس بزرگ‌تر از اوست."

 

آلگری در مورد بخت اول قهرمانی در لیگ قهرمانان گفت: "امسال اوضاع متفاوت است و برای مثال دیگر تیمی با قدرت مطلق رئال وجود ندارد که بگوییم قطعاً قهرمان می‌شود. مطمئنم که در یک‌هشتم نهایی شاهد حذف یکی دو تیم بزرگ خواهیم بود و سپس باید دید در یک‌چهارم چه تیم‌هایی حاضر هستند. پی‌اس‌جی؟ تردید ندارم که پی‌اس‌جی یکی از بخت‌های قهرمانی خواهد بود. برای این مهم به شانس هم نیاز دارید و این‌که در مراحل حساس از لحاظ ذهنی و بدنی در بهترین شرایط قرار داشته باشید."

 

 

1478987

دیدگاه‌ها